سانداکاران ووشو قهرمانی نوجوانان کشور به مرحله نیمه نهایی راه یافتند


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881689

نفرات نیمه نهایی رده های مختلف مسابقات قهرمانی کشور سوندا جوانان مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پایان اولین روز از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم جوانان که روز پنجشنبه در آکادمی ملی ووشو برگزار شد، نفرات راه یافته به نیمه نهایی اوزان مختلف ساندا به شرح زیر مشخص شدند:



در وزن 48 کیلوگرم ابوالفضل بلنده از کهگیلویه و بویراحمد به مصاف علیرضا مقصودی از بوشهر می رود و در دیگر دیدار این مرحله امیرمحمد لموچی از خوزستان به مصاف سید محمد حسن ابراهیمی از خراسان شمالی می رود.

در وزن 52 کیلوگرم رضا سهاری بوشهری با غلبه بر حریفان خود به مصاف شعیب صفرزنی از سیستان و بلوچستان می رود. در آن سوی جدول، مهران مهرانی از هرمزگان و سیدعلی حسینی از خوزستان با شکست حریفان خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در وزن 56 کیلوگرم امیرارسلان رحیمی از سمنان با سید مهدی عمادی از مازندران دیدار می کند. در دیگر دیدار نیمه نهایی این وزن، علی علی بابایی از چهارمحال بختیاری به مصاف امیرحسین همتی از مرکزی می رود.

در وزن 60 کیلوگرم میکائیل علی از مرکزی و میلاد عسگری زاده از اصفهان در مرحله نیمه نهایی این دسته به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همچنین علی فتوحی از قزوین و امید اقبالی و بویراحمد از کوگیلویه در دیگر دیدار نیمه نهایی در این وزن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در وزن 65 کیلوگرم عرفان محرمی از اردبیل و محمدحسن میرخانی از بوشهر به مصاف یکدیگر می روند و در مرحله نیمه نهایی آرین افراز از قزوین و رامین رضایی از فارس به مصاف یکدیگر می روند.

در وزن 70 کیلوگرم، ابوالفضل سرحدی از سیستان و بلوچستان در مرحله نیمه نهایی با شایان رضایی از کرمانشاه دیدار می کند و ابراهیم اشکور فرجی از گلستان به مصاف آروین فرجی از کردستان می رود.

در وزن 75 کیلوگرم سهیل موسوی مازندرانی و امیرسالار اسماعیلی از زنجان با غلبه بر حریفان خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. امیرحسین کردی از قزوین و محمدمهدی زوانتی از گیلان میزبان دیدارهای باقی مانده این مرحله خواهند بود.

در وزن 80 کیلوگرم، محسن حق از کرمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف شروین علی جانی از لرستان می رود و سیدعلی میری از کیش با قصری لرای مازندران مبارزه می کند.

مرحله نیمه نهایی و فینال این رقابت ها جمعه هفته جاری پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید