سبک تیم ملی قایقرانی با سرمربی برزیلی افزایش یافته است/ بازی های المپیک پاریس را هم خواهیم دید


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819125

کشورهای این سبک خواستار آموزش مشترک با ایران شدند.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در این دوره از رقابت ها سبک تیم ملی قایقرانی ایران به دلیل حضور مربی برزیلی به قدری بالا بود که توانست رشد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی ; علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون در حاشیه مراسم بازگشت ورزشکاران تایلندی گفت: تیم ملی ایران در بخش های آب های آرام و پاراکانو به جز اسلالوم، 15 طلا، 7 نقره و 3 برنز کسب کرد. نقره اي.

سهرابیان در مورد سطح این مسابقات اظهار کرد: به جز چین که رقیب ارزشمندی است و در این مسابقات شرکت نمی کند، سایر ورزشکارانی که از بازی های آسیایی قبلی مدال طلا کسب کرده بودند از جمله تیم های ملی ازبکستان و قزاقستان نیز حضور داشتند. در این مسابقه “

وی گفت: یکی از بهترین نتایج این است که کشورهای صاحب سبک، جست و جوی تمرینات مشترک با ایران در مجموعه ورزشی آزادی و تک ستاره کشورهای صاحب نامی که علاقه مند به سفر به ایران و برگزاری اردوهای مشترک هستند.

سهرابیان در ادامه بیان کرد: این موضوع نشان می دهد که در این دوره از رقابت ها سبک تیم ملی قایقرانی ایران به دلیل حضور سرمربی برزیلی به قدری بالا بوده که او توانسته اندام خود را باز کند. تیم ملی قایقرانی بزرگسالان کشورمان برای اولین بار به این تعداد مدال طلا، نقره و برنز دست یافت.

سهرابیان گفت: ازبکستان و قزاقستان و همچنین در رشته سرعت، تایلند و چین تایپه کشورهای صاحب سبک هستند.

وی در پایان گفت: تیم ملی کشورمان پس از یک هفته استراحت با حضور سرمربی برزیلی کار خود را آغاز می کند و تا بازی های آسیایی اردوی فشرده ای خواهیم داشت. تا بازی های آسیایی جام جهانی را در پیش داریم که با آمادگی سرمربی برنامه ریزی های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد و به المپیک پاریس نیز نگاه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید