بازی های کشورهای اسلامی دنیای کوچکی است; اعزامی برای جایزه بزرگ پاریس نداریم/ برای انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام می کنم.


ساعت: 13:24
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885351

مراسم بدرقه تیم های تکواندو خردسالان و نوجوانان برگزار شد

مراسم اعزام تیم های تکواندو نوجوانان و جوانان با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان رده سنی نونهالان و نوجوانان 6 تا 26 مردادماه به میزبانی بلغارستان با حضور تکواندوکاران 90 کشور جهان در شهر صوفیه برگزار می شود. به همین منظور مراسم اعزام تیم های ملی خردسالان و نونهالان اعزامی به این مسابقات با حضور هادی سای رئیس فدراسیون، حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون، مهروز سای مشاور در امور بانوان متین فرزین مدیرعامل به همراه مددیان و کیوان اعضای هیئت مدیره شرکت اعتماد کابل البرز به عنوان حامی مالی تیم های ملی و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.


eb4fdcd8 e6c5 4375 89d7 ef5d41e6f0cd خبر خاکستری


*سای: برای انتخاب در کمیته ملی المپیک ثبت نام می کنم

در این مراسم هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ابتدا از متین فرزین مدیرعامل شرکت اعتماد کابل البرز به خاطر حمایت از تیم های ملی خردسالان و نوجوانان اعزامی به جهان تشکر می کنم. مسابقات قهرمانی . این مراسم با حمایت و تلاش مدیریت این شرکت برگزار شد و این عزیزان هم اکنون از اعضای خانواده تکواندو هستند. در این برهه از زمان که مشکلات اقتصادی فراوانی وجود دارد، از حمایت این دوستان از آینده سازان تکواندو ایران تشکر می کنیم و قطعاً سهم بسزایی در سربلندی این تیم برای مدیران این شرکت قائل هستیم. سعی می کنیم با تجلیل از قهرمانان آینده تکواندو جواب اعتماد مدیران این شرکت را به خوبی بدهیم.

سای در حاشیه مراسم اعزام تیم های اصلی تکواندو به مسابقات جهانی گفت: ما همیشه قبل از اعزام مراسم اعزام برگزار می کنیم و امیدوارم با همت بچه ها و دعای خانواده ها این اتفاق بیفتد. از شهدا، تیم های ما در این مسابقات سخت موفق خواهند بود.»

وی با بیان اینکه پیش‌بینی در کلاس‌های اصلی سخت است، گفت: در این 2 سال هیچ رویدادی در نوزادان و خردسالان رخ نداده است و طبیعتاً حتی به دلیل عدم مجوز از سوی هیئت، از رقبا اطلاعی نداریم. ستاد مبارزه با کرونا، مجوز برگزاری لیگ.” ما پایه و اساس نداشتیم، اما بازیکنان خوبی در هر دو دسته دختر و پسر داریم، همچنین این مسابقات 70 امتیاز رنکینگ دارد، بنابراین یکی دو نفر از رقبای ما می توانند شرایط خوبی را در رده های ارشد با موفقیت در جهان پیدا کنید.

معاون کاروان بازی های کشورهای اسلامی درباره سفر به قونیه توضیح داد: من به عنوان معاون کاروان 14 مرداد با اولین کاروان راهی ترکیه می شوم و باید از روز اول در کنار بچه ها باشم. در مورد تیم تکواندو هم همه می دانند که با ترکیب تیم امید در این بازی ها شرکت می کنیم و تیمی جوان اما با انگیزه داریم. با بررسی های انجام شده از سوی کادر فنی، در یک یا دو وزن از بازیکنان بزرگسال استفاده خواهیم کرد و در سایر اوزان به بازیکنان جوان تر تکیه خواهیم کرد.

ساعی در ادامه توضیح داد: بازی های دولت اسلامی دنیای کوچکی است زیرا سه تیم برتر قاره کهن، تیم های اول و دوم اروپا و قهرمان و نایب قهرمان آفریقا نیز در این بازی ها حضور دارند و کار بسیار است. دشوار. بچه های ما خیلی خوب هستند و تیم جوانی را به قونیه می فرستیم که برای دو سه سال آینده روی آن حساب می کنیم اما اصلا ناامید نیستیم و تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در خصوص حضور تیم ملی در گرندپری پاریس گفت: با شرایط فعلی تیم بزرگسالان به احتمال زیاد با تصمیم سرمربی تیم ملی بازیکنی را اعزام نخواهیم کرد. البته یکی دو نفر از رقبای ما در مسابقات کشورهای اسلامی حضور دارند. در بخش دختران نیز تعداد مشخصی بازیکن ثبت نام کرده ایم و باید ببینیم چند نفر از این بازیکنان می توانند در مسابقات شرکت کنند. در حال حاضر ما فقط ناهید کیانی را در جدول امتیازات داریم، اما تعدادی دیگر را ثبت‌نام کرده‌ایم تا در صورت خروج رتبه‌های بالاتر، آنها بتوانند رقابت کنند. اگر در نهایت فقط ناهید کیانی شانس حضور در این مسابقات را داشته باشد، شاید تیم اعزام نشود.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا قصد ثبت نام در انتخابات کمیته المپیک از 14 مردادماه را دارد، گفت: بله، ثبت نام می کنم. دیروز در جلسه هیات اجرایی به دلیل اعزام به کاروان علی البدل بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، ثبت نام زودهنگام اینجانب تصویب شد.

ساعی در پاسخ به این سوال که برای چه سمتی درخواست خواهد داد و آیا شانس کاندیداتوری برای ریاست جمهوری را خواهد داشت یا خیر، گفت: تا 14 مرداد صبر کنید تا تصمیم گیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد یکی از مخالفان معرفی 5 نفر از اعضای هیات اجرایی که در یک فدراسیون حضور ندارند کارشناسان خبره بوده اند، گفت: ما در سال های گذشته چنین افرادی را داشته ایم و در همه موارد این اتفاق افتاده است. دوره های هیئت اجرایی در دوره قبل مشحون و کفاسیان توسط شورای اجرایی معرفی شدند و در آن زمان فدراسیون نداشتند. این پیشنهاد من بود، اما من تابع نظر جمعیت هستم.

عضو هیأت مدیره کمیته ملی المپیک تصریح کرد: البته اینطور نبود که فقط 2 نفر به عنوان کارشناس معرفی شوند، بلکه 10 نفر از سوی رئیس کمیته ملی المپیک معرفی و رأی داده شدند. حتی رای گیری برای 2 نفر هم دوباره برگزار شد و نشان می دهد که شرایط آن چیزی نبود که می خواستند به کسی تحمیل کنند و در نهایت رای شایسته و کیهانی دادند.

سای در خصوص اینکه به دلیل عدم حضور این دوستان در هیچ فدراسیونی بهتر نیست به افراد دیگر فرصت داده شود، گفت: در اساسنامه جدید تصویب شد و این دوستان در قالب اساسنامه بودند. در گذشته که مقرراتی وجود نداشت این اتفاق افتاده است، اما اکنون حداقل مقرراتی وجود دارد که با وجود مشکلات می توان به آن تکیه کرد. قانون بد بهتر از بی قانونی است و حداقل قانونی برای قضاوت وجود دارد.

وی در خصوص رای عدم اعتماد به نایب رئیس پیشنهادی خود در مجمع فدراسیون تکواندو و انتخاب سرپرست گفت: طی یکی دو روز آینده نایب رئیس را معرفی خواهیم کرد. احترام به رای مجمع طبیعی است. مجمع بالاترین رکن هر فدراسیونی است و در مجمع این اتفاق افتاد.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره احتمال انتخاب فیض الله نفجم به عنوان سرپرست نایب رئیسی مردان گفت: قطعا او گزینه ای نیست! البته آنها آن را نمی خواهند و اگر بخواهند شاید این اتفاق بیفتد.


4b6b8de1 9cac 4b4c 9de8 2902b0ee5469 خبر خاکستری


*خدابنده: با خدمت به مردم حال مردم بهتر می شود

اکرم خدابنده به عنوان سفیر خیریه فدراسیون تکواندو نیز در این مراسم اظهار داشت: قبل از اینکه به دستاوردهای بزرگی در دنیا دست یابیم، با خدمت به مردم حال همه انسان ها بهتر می شود. به عنوان سفیر خیریه فدراسیون تکواندو از خانواده فهیم و تکواندوی بزرگ دعوت می کنم تا با مشارکت شرکت اعتماد کابل البرز در امور بشردوستانه قدمی رو به جلو برداریم.

با اعلام سفیر خیریه تکواندو، آزادی زندانیان و کمک به خانواده های بی سرپرست با حمایت شرکت اعتماد کابل البرز می تواند سرآغاز این امر بشردوستانه باشد. وی از خانواده تکواندو خواست برای آزادی چند تن از زندانیان کمک کنند تا به زودی به آغوش گرم خانواده بپیوندند.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی تیم ملی بانوان در آسیا گفت: خبرهای بسیار خوبی به گوش مردم ایران رسیده است. خیلی خوشحالم که بعد از سال ها توانستیم قهرمانی جهان تکواندو سوئینگ را به دست بیاوریم و این پیام را به همه دختران تکواندو بدهیم که می توانیم مهم ترین سکوهای جهان را کسب کنیم. همچنین از همه می خواهم که از موفقیت های تکواندو لذت ببرند تا بتوانیم در آینده قدم های محکم تری برداریم.

اکرم خدابنده سفیر مرکز خیریه فدراسیون تکواندو از خانواده تکواندو خواست برای آزادی تعدادی از زندانیان دست به دست هم دهند تا به زودی به آغوش گرم خانواده بپیوندند.

در ادامه این مراسم امیر عباس رهنما ملی پوش تکواندو نوجوانان به نمایندگی از بقیه ملی پوشان سوگندنامه تیم های ملی را قرائت کرد.


66658aa9 261c 4310 9544 5fd4bae85c85 خبر خاکستری

در بخشی دیگر از این مراسم هادی ساعی رئیس فدراسیون به اتفاق اعضای هیئت مدیره شرکت اعتماد کابل البرز از خانواده شهید بزرگوار شهید هسته ای احمدی روشن تجلیل کرد. فرزند نوجوان این شهید برجسته که خود تکواندوکار است در این مراسم شرکت کرد.

همچنین هادی سایه رئیس فدراسیون تکواندو از خانواده مرحوم فتح الله فتحی گزارشگر ورزش های رزمی که در خرداد ماه ۱۳۹۸ درگذشت، تجلیل کرد.

در پایان این مراسم، اعضای تیم های ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به همراه مسئولان فدراسیون تکواندو، اعضای هیئت مدیره شرکت اعتماد کابل البرز و پیشکسوتان این رشته با حضور در مراسم ادای احترام کردند. مزار شهید گمنام آرمید در فدراسیون.


a32afc18 920d 4034 a388 070cd95a839b خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید