انتخابات کمیته المپیک؛ ثبت نام سهرابیان و پاکدل در هیات اجرایی/ثبت نام رد صلاحیت شده برای معاونت رئیس جمهور!


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888244

در انتخابات کمیته المپیک دو کاندید برای تصدی سمت شورای اجرایی و یک نامزد برای سمت نایب رئیسی ثبت نام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روز شنبه پس از ثبت نام نامزدهای ریاست، نایب رئیس و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با حضور در کمیته ملی المپیک، کاندیدای تصدی هیئت اجرایی شد. این کمیسیون

در نهمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با حضور در کمیته ملی المپیک برای شرکت در انتخابات کمیته ثبت نام کرد.. پاکدل در فرم ثبت نام، نامزدی خود را برای تصدی پست هیئت اجرایی کمیسیون ثبت کرد.

مجید کیهانی در نهمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام کاندیداتوری کرد.. او که در آن دوره یکی از اعضای هیات اجرایی بود و در یکی دو سال اخیر انتقادات زیادی به او وارد شده بود، برای سمت نایب رئیسی معرفی شد. کیهانی نیز پیش از این به دلیل تخلفات خود برای حضور در انتخابات دو و میدانی رد صلاحیت شده بود.

پیش از این هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای سمت ریاست و عضویت در شورای اجرایی، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در شورای اجرایی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای این سمت. رئیس و عضو هیئت اجرایی مهدی علینژاد عضو هیئت مدیره فدراسیون ووشو برای پست ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای پست ریاست، گلمرضا شعبانی بهار برای پست ریاست هیئت اجرایی مهرداد علی کارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای تصدی پست شورای اجرایی، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی برای پست شورای اجرایی، فضل باقرزاده رئیس فدراسیون. شمشیربازی از کاندیداتوری خود برای تصدی ریاست و نایب رئیسی کمیته ملی المپیک و گلمرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برای تصدی نایب رئیسی کمیته ملی خبر داد.

ثبت نام داوطلبان تا 30 مرداد ماه ادامه دارد.


33bb4cc0 2ce7 4254 b3ee a07495f11417 خبر خاکستری


پاکدل: ورزش در کشور نیازمند جهش اقتصادی است

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال برای تصدی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

پاکدل پس از ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک برای کسب کرسی در هیات اجرایی گفت: با توجه به اینکه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک متشکل از فدراسیون های المپیک است، تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا نماینده تمامی فدراسیون های ورزشی در هیات اجرایی باشم.

وی افزود: در صورت انتخاب در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از نظرات همه کارشناسان استفاده می کنم و برای اعتلای ورزش ایران تلاش می کنم و در راستای منافع کشور و منافع ورزش ایران گام بر می دارم.

رئیس فدراسیون هندبال بر لزوم جهش اقتصادی ورزش در کشور تاکید کرد و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف من در شورای اجرایی بهره مندی از تجربه مثبت اقتصادی فدراسیون هندبال در شورای اجرایی و البته کشور است. ورزش. همچنین باید تلاش کنیم تا سالن های بین المللی موثری داشته باشیم و در صورت انتخاب برای ارتقای مکان های ورزشی بین المللی ایران تلاش خواهم کرد.


1ce1ee76 9416 4cf0 bdc8 a40993f84f6f خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید