برگزاری اولین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات/ثبت نام رئیس فدراسیون تکواندو در انتخابات کمیته ملی المپیک


ساعت: 12:33
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885574

رئیس فدراسیون تکواندو در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از کمیته ملی المپیک ، اولین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات کمیته ملی المپیک صبح امروز (سه شنبه) به ریاست کیکاوس سعیدی دبیرکل این کمیته برگزار شد. در این جلسه که با حضور سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی مشاور رئیس جمهور و اعضای ستاد برگزار شد، طراحی و تهیه فرم ثبت نام، نحوه ثبت نام از داوطلبان هیأت رئیسه، نایب رئیس و اعضای هیأت اجرایی و همچنین بررسی مستندات و زمان‌های لازم برای انجام امور مربوطه توسط دبیرخانه جلسه مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت.

در این دیدار پیمان فخری رئیس مرکز مانیتورینگ تیم ملی، اصغرفرکی مشاور رئیس و رئیس حراست، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی و سپیده گیلانی مقدم رئیس سازمان ملی موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک در این نشست حضور داشتند.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 15 شهریورماه برگزار می شود که ثبت نام از داوطلبان در ساعات اداری از 14 مرداد روز چهارشنبه آغاز و تا پایان ساعت کاری پنجشنبه 30 مردادماه ادامه دارد. هادی سای معاون کاروان ایران در کشورهای اسلامی قونیه یک روز زودتر از موعد مقرر ثبت نام کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید