هیچ صلاحیتی در انتخابات کمیته ملی المپیک نداریم/ با حضور نامزدهای فاقد صلاحیت مشکلی نداریم!


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892663

معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما اختیار بررسی صلاحیت کمیته ملی المپیک را نداریم و این کار توسط نهادهای نظارتی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلویزیونی گفت: هفته آینده دو انتخابات مهم در پیش داریم. قرار است روز یکشنبه انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شود و پس از آن روز سه شنبه انتخابات فدراسیون فوتبال را خواهیم داشت. انتخابات کمیته ملی المپیک از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بدون مشکل و دغدغه و در نهایت مسالمت آمیز و بر اساس تمامی قوانین این انتخابات برگزار شود.

وی در خصوص همایش امروز مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت: این همایش به مناسبت هفته دولت با حضور مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان و روسای فدراسیون ها در حال برگزاری است. در این همایش مشکلات کلی ورزش کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و بررسی عملکرد یک ساله وزارت ورزش در زمینه قهرمانی و نتایج درخشان کسب شده و همچنین فعالیت های توسعه ای انجام می شود. بهترین دستاورد این همایش بررسی مشکلات بین فدراسیون ها و اداره کل ورزش و جوانان و همفکری برای کاهش مشکلات است تا بتوانیم با کمترین مشکلات پیش برویم و ورزش در کشور شکوفا و پویا شود. روز از نو

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری دو انتخابات آینده مشکلی وجود ندارد، گفت: مشکلی وجود ندارد و امیدواریم همه اعضا شرکت کنند. در مجمع قوانینی داریم که مجمع تشخیص دهد و با همه اعضا صحبت و مشورت می کنیم تا همه دوستان حضور داشته باشند.

پولادگر در خصوص بحث تایید صلاحیت نامزدهای کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال و اعتراض مهدی علینژاد به عدم احراز صلاحیت گفت: ما اختیار بررسی صلاحیت ها را نداریم و نهادهای نظارتی این کار را انجام می دهند. ، و شرایط برای اعتراض همه مهیا است. در مورد صلاحیت بحث رد صلاحیت داریم و اگر کسی رد صلاحیت نداشته باشد مانعی برای حضور ندارد. ذکر دلایل عدم احراز هویت عنوان و فرصت برای دفاع از آن طبیعی است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: فرصت را مغتنم شمرده و از تمامی اعضای کمیته ملی المپیک با حضور پررنگ خود در روز شنبه خواهشمندم تا به برگزاری انتخابات کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید