نامزدهای نهضت ملی مسکن در صورت نیاوردن حذف می شوند/ مشکلی با تامین زمین در جنبش ملی مسکن نداریم


ساعت: 08:58
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1880982

محمد نظری گفت: آن دسته از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که واجد شرایط هستند و پیامک واریزی را دریافت کرده اند، در صورت عدم اقدام در پرداخت اولیه، افراد از اولویت های بعدی جایگزین خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد نظری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: آن دسته از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که واجد شرایط بوده و پیامک سپرده دریافت کرده اند در صورت عدم ارائه وجه اولیه از آینده جایگزین افراد می شوند. اولویت. بلند شد

وی افزود: سهمیه استان مازندران در طرح نهضت ملی مسکن 38 هزار و 500 واحد در سال است و در حوزه زمین مشکلی نداریم. زمین برای دو سال آینده در دسترس بوده و تا چهار سال آینده در اختیار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خر خاطرنشان کرد: در برخی مناطق پیمانکاران کار ساخت و ساز و در برخی مناطق زمین در اختیار پیمانکاران قرار گرفته و به زودی عملیات اجرایی آغاز می شود.

نظر در مورد نامزدهای نهضت ملی مسکن در استان مازندران که تکلیفشان مشخص نشده است. وی تصریح کرد: ما برای تمام افرادی که واجد شرایط واریز مبلغ اولیه بودند پیامک ارسال کردیم. در صورت عدم پرداخت به موقع مبلغ با افرادی از اولویت های بعدی جایگزین می شوند.

وی تاکید کرد: اگر فردی حق دارد و پیامک برای وی ارسال نشده است از طریق سایت موضوع را پیگیری کند و در صورت عدم نتیجه با پلیس آگاهی شهرستان مربوطه تماس بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در خصوص آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان مازندران گفت: پروژه ها در حال پیشرفت خوبی هستند و بیش از 7 هزار واحد اجرایی شده و چندین پروژه دیگر نیز به این پروژه اضافه می شود. به زودی شماره

وی گزارش داد: تاکنون بیش از 117 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و پالایش آنها تقریبا به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه ثبت نام جدید به زودی انجام می شود؛ خاطرنشان شد: بنابراین گزارش دولت سیزدهم بر اساس قانون جهش تولید و عرضه مسکن مصوب 26 مرداد 1400 ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در مدت چهار سال را در برنامه خود قرار داد.

نظری با بیان اینکه بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، ثبت نام مجدد از 24 تیرماه 1401 آغاز می شود. وی یادآور شد: ثبت نام در سامانه طرح جامع حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir انجام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید