برای تامین گندم مورد نیاز استان زنجان مشکلی نداریم / سال آینده نیازی به واردات گندم نداریم

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791542

معاون بازرگانی اداره کل غلات استان زنجان با اشاره به پیش بینی ها برای تامین گندم مورد نیاز استان زنجان گفت: در سال آینده نیازی به واردات گندم نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ستار رحمانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه همه ساله از اول تیرماه گندم از اداره غلات استان زنجان خریداری می شود، گفت: کارشناس هواشناسی خوشبختانه نیازی به واردات گندم نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه خرید گندم در استان زنجان مانند سال های گذشته خواهد بود، گفت: استان زنجان 150 هزار تن گندم ذخیره و مابقی گندم خریداری شده را به استان های دیگر ارسال می کند.

معاون بازرگانی اداره کل غله استان زنجان با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی و جهاد کشاورزی در سال آینده نیازی به واردات گندم نخواهیم داشت، گفت: امسال در استان زنجان 300 هزار هکتار گندم در سال زیر کشت می شود. استان.

وی با بیان اینکه در استان زنجان با این پیش بینی ها در خصوص کمبود گندم مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: سیاست مدیریت غلات گندم و گندم وارداتی است.

رحمانی با بیان اینکه گندم خارجی برای اختلاط و بهبود کیفیت گندم وارد می شود، افزود: به طور متوسط ​​سالانه بین 2 تا 3 هزار تن گندم خارجی برای آمیختگی وارد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید