ماکارونی و روغن خوراکی با سرعت جدید در بازار زنجان به وفور یافت می شود/ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در استان زنجان نداریم.


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837222

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه برای تامین کالاهای اساسی در زنجان مشکلی نداریم، گفت: ماکارونی و روغن زیادی برای مصرف با قیمت های جدید در بازار زنجان وجود دارد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر فغفوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص کمبود روغن و ماکارونی در بازار گفت: تامین و توزیع مواد غذایی از جمله روغن خوراکی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است و حواله ها به استان توزیع می شود یا از طریق سازمان جهاد کشاورزی مجوز فروش به کارخانه ها صادر می شود. .

فغفوری افزود: اکنون شرایط به گونه ای است که باید تقسیم مسئولیت ها کنار گذاشته شود و آنچه از هر دستگاهی ممکن است با هماهنگی استاندار محترم در این زمینه و با دستور استاندار زنجان به سازمان جهاد کشاورزی کمک کند. ، یک سازمان صنعتی، معدنی و تجاری هم وارد کار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه کارخانه روغن نباتی جهان حدود 110 تن روغن تمام شده دارد، گفت: این روغن ها در اختیار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار می گیرد که در سال جاری تزریق می شود. 30 تن و 30 تن.”

وی بیان کرد: خارج از خط تولید استان 150 تن روغن خام آفتابگردان وجود دارد که به کارخانه روغن نباتی جهان گفته شده 100 تن آن را نگه دارد تا به سویا برسد و 50 تن باقی مانده را به خط تولید بیاورد تا بتواند. تولید مصرف روغن آفتابگردان

فغفوری با بیان اینکه این کمک در استان است، خاطرنشان کرد: به شرکت های توزیع و فروشگاه هایی مانند اتکا و رفاه نیز گفته شده است که به تدریج سهمیه های دریافتی را در کشور توزیع می کنند تا به بازار کمک کنند.

وی افزود: اتحادیه خواربارفروشی ها نیز به همان میزان روغن نباتی را که می فروشد بین خواربارفروشان توزیع می کند و روغن های مارک های دیگر مصرف خارجی دارند و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

ففوری با بیان اینکه نگرانی ها و فشار روانی برای حذف ارز 4200 تومانی از اقلام عمده و تغییر قیمت ها تا رفع مشکل وجود دارد، گفت: بر اساس برآوردها و اظهارات اتحادیه خواربار تا دوشنبه هفته آینده بازار به ثبات می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان درباره گرانی ماکارونی در روزهای اخیر گفت: از 000 تا 600 هزار تومان تومان رسیده است و طبیعی است که با تغییر قیمت آرد، قیمت ماکارونی نیز افزایش یابد. تغییر می کند.

وی گفت: مشکل کمبود ماکارونی این بود که کارخانه ها در برابر عرضه محصولات خود با قیمت جدید مقاومت می کردند. دیروز با قیمت های جدید وارد استان شد و الان فروشگاه هایی مثل رفاه با قیمت های جدید در قفسه ها هستند.

فافوری با تاکید بر اینکه کمبود روغن و ماکارونی نداریم، تصریح کرد: این محصولات به وفور و فقط با قیمت جدید در بازار موجود است و کمبودی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر قیمت آرد صنعتی و صنعتی، محصولات مرتبط با آرد در نتیجه این تغییر با قیمت جدید تولید و روانه بازار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید