کشف 19 تن روغن خوراکی، روغن نباتی و 2000 بطری روغن مایع در اردبیل


ساعت: 20:50
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839103

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از کشف مقادیر قابل توجهی روغن های انحصاری در اردبیل خبر داد و گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) از سپاه اردبیل بیش از 19 تن نفت انحصاری و روغن نباتی در یکی از محله ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما شکر عبدی از کشف مقادیر قابل توجهی نفت ذخیره شده در اردبیل خبر داد و گفت: نفت در یکی از محله ها کشف شد.

وی از افتتاح 9 تن گره خام نباتی ذخیره شده در اردبیل خبر داد و گفت: روغن خام نباتی انباشته شده در یکی از کارخانه های شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل کشف شد.

عبدی گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شب گذشته بیش از 2 هزار بطری روغن مایع خوراکی ذخیره شده در یکی از شهرستان های استان اردبیل کشف شد.

وی همچنین به کشف 287 تن شکر در اردبیل اشاره کرد و گفت: صبح امروز با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسان صمت بیش از 287 تن شکر برآورد شده در اردبیل به صورت آفلاین کشف شد که 51 میلیارد نفر و 722 میلیون ریال و 460000 ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه برخورد با متخلفان بازار و ذخیره کالاهای اساسی و نیازهای انسانی در دستور کار قرار گرفت، گفت: ستاد اطلاع رسانی بسیج 114 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات امنیتی و اقتصادی شهروندان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید