35 تن روغن مایع خوراکی قاچاق در ایران کشف شد

35 تن روغن مایع خوراکی قاچاق در ایران کشف شد

روز جدید : زاهدان – فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس شرق ایران 35 تن روغن مایع قاچاق برای مصرف کشف شد.

سردار احمد طاهری گفت: روز گذشته ماموران کلانتری بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر حین رصد خودروهای عبوری در محور ایرانشهر – بزمان به یکباره دو کامیون مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پلیس پس از توقف خودروها 35 تن روغن مایع قاچاق برای مصرف کشف کرد.

وی افزود: ارزش این محموله توسط کارشناسان گمرک 12 میلیارد ریال برآورد شد که در این راستا دو متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده قضایی تشکیل شد.

سردار طاهری با تاکید بر برخورد قاطع پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاق کالا و سرمایه های ملی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا ضربه ای به اقتصاد کشور می زند، از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 در اختیار ما قرار دهند. پلیس.

کشف کلاهبرداری از 700 حساب بانکی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بیانیه ای دیگر گفت: لوایح مردم وارد عمل شد و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سردار طاهری افزود: با توجه به شواهد حضور متهم در استان بلافاصله کارشناسان پلیس فتا سیستان و بلوچستان عملیات تخصصی خود را آغاز کردند و با تلاش شبانه روزی و با استفاده از روش های فنی توانستند جرایم سایبری را کشف کنند. او .

وی ادامه داد: در نهایت پرونده وارد مرحله عملیاتی شد و این مجرم پس از تشکیل جلسه قضایی به صورت مخفی دستگیر و با تجهیزات الکترونیکی به پلیس فتا منتقل شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان تعداد زیادی دستگاه هوشمند، سیم کارت های فعال با هویت جعلی و چندین کارت بانکی کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: 700 حساب بانکی دایر شد که متخلف از آنها کلاهبرداری کرد. 30 مظنون شکایت کرده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: متهم با ارسال پیامک حاوی لینک های آلوده تحت عناوین مختلف و به صورت نادرست برای مردم کلاهبرداری می کند و لینک درج شده در این پیامک ها حاوی نرم افزارهای مخربی است که متهم از آن برای سرقت استفاده می کند. از و برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی افراد گرفتار با تیزبینی بهترین کارشناسان پلیس فتا استان.

وی با تقدیر از اقدام سریع پلیس فتا استان برای شناسایی و حل این پرونده سایبری خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت بروز مشکل و جرائم رایانه ای به صورت حضوری و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice با پلیس فتا تماس بگیرند. دات آی آر و یا از طریق تماس با مراکز امداد سایبری 096380 از مشاوره و راهنمایی این کارشناس پلیس برای رفع مشکلات احتمالی آنها اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید