پیشرفت 14 درصدی برنامه اقدام ملی مسکن در یزد / زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در یزد شناسایی شد.

ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782815

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی یزد اعلام کرد:

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: میانگین پیشرفت برنامه اقدام ملی مسکن در کل استان یزد حدود 14 درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان خواجه رضایی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه در اجرای طرح ملی مسکن تاکنون 40 واحد در یزد به بهره برداری رسیده است، گفت:

وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی قدیم در کل استان یزد به طور میانگین حدود 14 درصد است و بیشترین پیشرفت فیزیکی در بین شهرستان های استان متعلق به شهریزاد است.

خواجه رضایی با اشاره به اینکه تاکنون 6 هزار و 859 خانوار هزینه های اولیه ساخت طرح اقدام ملی مسکن را پرداخت کرده اند خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی این طرح به تمامی متقاضیان ارائه شده و حتی پروژه هایی که مراحل قانونی را طی کرده اند نیز تسهیلات لازم را دریافت کرده اند. آن را داشته باشید.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در ادامه با بیان اینکه در استان یزد پس از طی مراحل قانونی و چندین مرحله ثبت نام، در نهایت 8 هزار و 855 خانوار واجد شرایط این پروژه شناخته شدند، گفت: و طی مراحل معرفی شدند.ساخت 6704 واحد اقدامات لازم انجام شده است و برای بقیه افراد بلافاصله پس از افتتاح حساب اقدامات لازم در زمینه تامین زمین انجام خواهد شد.

خواجه رضایی همچنین درباره طرح نهضت ملی مسکن گفت: بر اساس این طرح دولت موظف است در مدت چهار سال چهار میلیون مسکن واجد شرایط در کشور بسازد.

وی گفت: زمین مورد نیاز این پروژه در استان یزد شناسایی شده و در دادگاه است. در نهایت استفاده از ماده 6 در این خصوص انجام اقدامات لازم است.

خواجه رضایی در خصوص شرایط ثبت نام در طرح ملی مسکن نیز اظهار داشت: متقاضیان طرح ملی مسکن نباید حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا، متاهل یا سرپرست خانوار، شخصی یا دولتی، سرپرست داشته باشند. ویژگی.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در پایان با بیان اینکه ثبت نام این پروژه تا 28 آبان ماه ادامه دارد گفت: افرادی که این شرایط را دارند می توانند برای پروژه های ملی مسکن به سامانه مراجعه کنند. حرکت کنید و برای ثبت نام اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید