پیشرفت 20 درصدی پروژه نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879654

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان های بنیاد مسکن اعلام کرد

باقرپور نجف آباد گفت: بنیاد مسکن در سراسر کشور 71 هزار مسکن شهری در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که 20 درصد پیشرفت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرهاد باقرپور نجف آباد معاون پشتیبانی و هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه های ملی مسکن استان مرکزی گفت: بنیاد مسکن 71 هزار واحد مسکونی شهری در سراسر کشور در دست ساخت دارد که در داخل کشور در حال ساخت است. نهضت مسکن

نجف آباد گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های بنیاد مسکن 20 درصد است و با واگذاری زمین تعداد واحدهای در حال ساخت افزایش می یابد.

وی ادامه داد: سهم استان مرکزی از پروژه های نهضت ملی مسکن 2900 واحد مسکونی در حال ساخت است.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن در سراسر کشور 14 هزار واحد زیربنای ساختمانی دارد که از این تعداد استان هزار واحد دارد.

نجف آباد با اشاره به اینکه طرح هادی در 44 درصد روستاهای استان در حال اجراست، گفت: در حوزه عمران روستایی از 855 روستای بالای 20 خانوار استان مرکزی، طرح هادی در 483 روستا در حال اجراست. روستاها

وی با اشاره به اینکه طرح هادی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار تهیه شده است، خاطرنشان کرد: طرح هادی تهیه شده سالانه بازنگری می شود.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خاطرنشان کرد: سند مالکیت 56 درصد اهالی روستاهای استان صادر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید