با مربی برزیلی می توانیم دانش خود را ارتقا دهیم / می خواهیم تیم ملی قایقرانی در هانگژو به یک نتیجه تاریخی دست پیدا کند.

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795204

بسیاری از پاروزنان در کمپ هم تیمی بودند

کمک مربی تیم ملی آب های آرام گفت: از حضور سرمربی برزیلی خرسندیم و به او کمک می کنیم تا دانش خود را افزایش داده و با هم برای کسب نتایج درخشان تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، علیرضا علیمحمدی درباره آماده سازی تیم ملی آب های آرام گفت: ما تیم خوب و متعادلی هستیم و همه با هم برای پیشرفت تیم تلاش می کنیم و مطمئنا با این تیم نتایج خوبی خواهیم گرفت. و این شرایط.»

وی ادامه داد: خوشحالیم که مربی سطح یک برای آرامش آمد و به عنوان کمک مربی از او چیزهای زیادی یاد می گیریم و سعی می کنیم در کنار کادر فنی سطح علمی خود را بالا ببریم. تمرین کنید و خدای نکرده نتیجه درخشانی در بازی های آسیایی کسب کند.

علیمحمدی پیش از حضور در اردوی ملی به ورزشکاران خود گفت: برای یکی از شاگردانم در هیئت تهران بسیار خوشحالم که برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد و عملکرد خوبی در بین اعضای باتجربه تیم ملی دارد. “

وی افزود: به متسابقانی که در آزمون انتخابی موفق شدند و به این مرحله از اردو صعود کردند تبریک می گویم و امیدوارم در کنار هم خوب کار کنیم و بهترین نتیجه را در مسابقات کسب کنیم.

علیمحمدی در پایان تاکید کرد: من و بسیاری از ورزشکارانی که در حال حاضر در اردو هستم در سال های گذشته هم تیمی بودیم، بنابراین الان که به عنوان مربی با آنها کار می کنم اختلاف نظر کمی بین ما وجود دارد و رابطه مربی و ورزشکار این است. خیلی خوب. “خوب، البته. این یک فضای دوستانه برای تمرینات ایجاد می کند و به ما انرژی خوبی می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید