امیدواریم در بازی های آسیایی به نتایج تاریخی در شنا برسیم/ واترپلو در هانگژو شانس کسب بهترین نتیجه را دارد.


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833777

ورزش های آبی یکی از محبوب ترین ورزش ها برای بانوان است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو استعدادهای خوبی داریم و می توانیم مدال آوری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به المپیکی بودن سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در تلاش هستیم تا یکی از دو استعداد برتر ما به عنوان مهاجم در بازی های آسیایی.

وی ادامه داد: علاوه بر این شنا به رشد و بلوغ قابل توجهی دست یافته است و برای اولین بار در تاریخ شنا موفق به کسب دو رکورد المپیک شدیم. امیدوارم با اعزام 3-4 نفر شنا به بازی های آسیایی، شاهد نتایجی باشیم که در تاریخ شنا رخ نداده است.

رضوانی افزود: باید تلاش کنیم تا تعداد زیادی از ورزشکاران رشته واترپلو را به اردوها و سفر اعزام کنیم چرا که این رشته در صورت حمایت و اعزام در تدارکات، شانس کسب بهترین نتیجه و افتخار بزرگ برای ورزش ایران را دارد. فاز. مسافرت رفتن. “

رئیس فدراسیون شنا و شیرجه درباره دوری ورزشکاران از محل مسابقات در ایام تاج، گفت: مردم به اردوی تیم ملی دعوت شدند. 2 لژیونر هم داریم که در صربستان و فرانسه بازی می کنند. تلاش می کنیم حداقل 2 هیئت برای بازی های آسیایی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش های آبی یکی از پرطرفدارترین ورزش های بانوان است، گفت: برگزاری مسابقات بین المللی داخلی با حضور کشورهای اسلامی می تواند گام بسیار بزرگی در شنای بانوان باشد که نیازمند همت ما و حمایت وزارت ورزش است. و جوانی.”

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به ورزشکار حمید سجادی و تبحر وی در ورزش گفت: از وزیر ورزش و جوانان می خواهم فدراسیون ما را در سه رشته مجزا ببیند و حمایت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید