برای میزبانی مسابقات جهانی واترپلو درخواست داده ایم/ امیدوارم در بازی های آسیایی به هدف خود برسیم

ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799411

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: امیدوارم در بازی های آسیایی به هدف خود برسیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد و در نهایت محسن رضوانی رئیس 8 سال اخیر فدراسیون با حداکثر آرا و رای نهایی مجمع ابقا شد.

رضوانی در پایان انتخابات درباره شرایط فدراسیون شنا و شیرجه گفت: مشکل اصلی ما بحث سخت افزاری است. چندین استان موفق به گرفتن استخر شدند اما راضی نشدند. دست مدیران کل بسته است و برخلاف بخش خصوصی به استخر دسترسی ندارند. از وزارتخانه انتظار داریم حمایت از فدراسیون را افزایش دهد تا استان ها به استخر مناسب مجهز شوند. ما باید روی بازگرداندن قدرت از دست رفته در دوران تاج تمرکز کنیم تا آسیبی که مربیان متحمل شده اند را جبران کنیم.

وی با اشاره به شرایط رشته های تحت پوشش فدراسیون ادامه داد: کشور در فضای تاج مشکلات زیادی داشت و این مشکل بیش از هر جا برای شنا به چشم می خورد. با این حال بچه های شناگر ما نتایج خوبی گرفتند و امیدوارم در بازی های آسیایی به هدف خود برسیم. در رشته آموزش شنا در 7 مرحله، رشته قهرمانی با تیم ملی واترپلو و بازی های آسیایی و مسابقات جهانی که 7 تیم برای آن اعلام شده بود، انتظار داریم مسابقات اعلام شود. البته یک درخواست میزبانی داشتیم که باید به آن پاسخ می دادند. باید بیشتر شنا کنیم و فضای خوبی برای رشته های اصلی فراهم کنیم. خود وزیر نیز دو ماه پیش در جریان مشکلات سخت افزاری قرار گرفت که امیدوارم بتوانیم به آن برسیم.

رضوانی درباره انتخاب کارشناس درباره اخبار فدراسیون گفت: آقای اسکندریون کارشناس شد و آقای فتاییان با سابقه از آن سمت کنار رفت. او به عنوان یکی از مشاوران خوب فدراسیون در کنار ما است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پاسخ به سوالی در مورد مسابقات استخر آزادی و مشکلات آن گفت: استخر آزادی یکی از سرمایه های کشور ماست و در نهایت با توجه به مشکلات و مشکلات موجود در مسابقات استخر آزادی و مشکلاتی که در این رقابت ها وجود دارد، گفت: به من اطلاع داده اند که سالن 12 هزار نفری بازسازی شده اما سقف استخر آزادی همچنان در حال تعمیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید