امیدوارم به راحتی به جام جهانی برسیم/ دیگر چنین فرصتی برای دولت و فوتبال ایجاد نمی شود

ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783676

باید پایگاهی دائمی برای فوتبال و ورزش ایران در کیش ایجاد کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای کیش، در نظر داریم با تعامل و همکاری با هیات ورزشی کیش، بستر زیرساخت های تخصصی فوتبال در این جزیره را فراهم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با مسئولان ورزش جزیره کیش گفت: ابتدا باید تبریک بگویم. پیروزی دیروز تیم ملی ایران عزیزان به خصوص سجادی که همیشه به فوتبال کمک کرده است. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا به یاری خدا به راحتی به جام جهانی صعود کنیم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه به تشریح این گزارش که به وزیر ورزش و جوانان ارائه شد، گفت: چشم انداز ما در فدراسیون از بدو تاسیس این بود که بتوانیم فضای جدیدی برای برنامه ریزی تیم های ملی فوتبال ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا با تکیه بر ظرفیت ها و زیرساخت های ورزشی جزیره زیبای کیش، برنامه ریزی کردیم تا در راستای همکاری های دوجانبه با نگاه توسعه، زمینه رشد و شکوفایی فوتبال را فراهم کنیم.

عزیزی هادم گفت: به همین منظور تفاهم نامه ای برای تیم های ملی فوتبال، فوتسال و بانوان در خردادماه در حال تنظیم است تا در آینده پایگاه بین المللی تیم های ملی در جزیره کیش ایجاد شود و همچنین تاسیس شود. پایگاه دائمی تیم های ملی.”

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای فدراسیون فوتبال گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تصمیم گرفتیم 4 تا 5 زمین فوتبال و دو سالن یکی بدنسازی و یکی پزشکی بسازیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم های ملی فوتبال ایران امروز برند دارند، تصریح کرد: تیم ملی فوتسال بانوان فوتبال ساحلی و جهانی است و تیم ملی امروز در آسیا و گروه آن در رتبه اول قرار دارد. این در حالی است که این تیم از رتبه چهلم به بیستم جهان ارتقاء یافت و به یکی از تیم های معروف و خوش استایل آسیا و جهان تبدیل شد.

وی به تجربه ورزشی حمید سجادی اشاره کرد و افزود: فکر نمی کنم دیگر چنین فرصتی برای دولت و فوتبال ایجاد شود زیرا وزیر ورزش و جوانان که سابقه ورزش در جزیره را نیز دارد با ورزش “البته، این مسئولیت آنها را افزایش می دهد.

عزیزی هادم توضیح داد: سجادی اشراف خوبی در علم و مدیریت دارد و ما در کنار او هستیم. حضور محمد برای توسعه مناطق آزاد و فوتبال نیز مفید است. فکر می کنم باید از این فرصت تاریخی استفاده کنیم.

وی از کیش به عنوان گنجینه وطن یاد کرد و گفت: هر جا که بتوانیم کمک کنیم با افتخار می آییم. سجادی تمام تلاشش را می کند تا اتفاق خوبی برای فوتبال و کیش بیفتد.

وی افزود: سرمایه هنگفتی پشت فوتبال ایران نهفته است و حضور تیم ملی ایران می تواند ورزش های دیگر را به این جزیره بیاورد و برای رسیدن به این مرحله باید پایگاهی دائمی برای فوتبال و ورزش ایران ایجاد می کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت های خود گفت: در این زمینه ابتدا در مورد سه زمین چمن نظر داشتیم اما آقای سجادی دوراندیش بود و گفت چه اشکالی دارد که پنج زمین ایجاد شود تا باشگاه ها هم از آن استفاده کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید