امیدوارم بتوانیم به این اهداف تعیین شده در اردوی کشتی برسیم

ساعت: 09:03
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784672

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: یک هفته تمرینات پرفشار در پیش داریم و امیدوارم به اهداف تعیین شده در اردوی کشتی برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی زرهانه، امین رشیدلمیر سرمربی تیم ملی فدراسیون کشتی زرهانی از شرایط خوب میزبانی مرحله جدید اردوهای تیم ملی خبر داد.

رشید لمیر در این خصوص گفت: با توکل به نام پروردگار بزرگ اردوی آماده سازی تیم ملی زورخانه ای و کشتی پهلوانی را آغاز کردیم تا آمادگی بیشتری برای مسابقات بین المللی پیش رو در شهر قهرمان کرج داشته باشیم.

وی افزود: یک هفته تمرینات پرفشار خواهیم داشت و تلاش می کنیم این روزها کارهای لازم را انجام دهیم. آمادگی جسمانی و روحی اعضای تیم را به حد قابل قبولی برسانیم تا انشاالله در اردوهای بعدی آمادگی آنها را به نقطه مطلوب نزدیک کنیم.

رشید لمیر با اشاره به اینکه صمیمانه از دو تیم کشتی و کشتی استان البرز برای فراهم کردن فضای مناسب برای برگزاری این اردوها صمیمانه تشکر می کنم، گفت: در بازدید میدانی روز گذشته خود از سالن تمرین ورزشکاران، خدا را شکر همه چیز فراهم است. بهترین شکلش امیدوارم در این اردو به اهداف خود برسیم و اعضای تیم آماده افتخارآفرینی در مسابقات و رویدادهای پیش رو در این رشته ورزشی باشند.

مرحله جدید اردوهای تیم ملی در رشته های ورزشی و کشتی از روز گذشته 24 آبان ماه آغاز می شود و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید