اهداف تاکتیکی در اردوی قطر تا حدودی مورد توجه قرار گرفته است / امیدوارم در اردوی بعدی تیم ملی با حریفان خوبی بازی کنیم.


ساعت: 21:44
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855218

بازیکنان پس از پایان فصل دچار خستگی روحی و جسمی می شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه یکی از فیفا را از دست دادیم و نتوانستیم بازی دوستانه انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ملن درباره اردوی این تیم در قطر گفت: متاسفانه اردوی ما در کانادا و بازی دوستانه با آن کشور و همچنین با اکوادور به دلایل غیرورزشی برگزار نشد. . طبیعتا بازیکنان بعد از پایان فصل دچار خستگی روحی و جسمی می شوند اما خوشبختانه در چند روز اخیر تمرینات بسیار خوبی انجام دادند و انگیزه بالایی داشتند. اسکوچیچ در این اردو به همراه کادرفنی تا حدودی اهداف تاکتیکی تیم ملی را رعایت می کند.

او گفت: “متاسفانه ما یکی از فیفادیا را از دست دادیم و نتوانستیم یک بازی دوستانه انجام دهیم. فردا با الجزایر که یکی از بهترین تیم های آفریقا است بازی خواهیم کرد.” ما این تیم را آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف الجزایر را بررسی کردیم.

سرمربی تیم ملی گفت: البته 2-3 بازیکن این تیم در بازی فردا حضور ندارند و به دلیل مصدومیت و مشکلات دیگر بازیکن نداریم. امیدوارم بازی فردا یک بازی فنی پربار برای ما باشد و علاوه بر کسب نتیجه، نقاط قوت و ضعف تیم خود را شناسایی کنیم.

هاشمیان در پایان گفت: امیدوارم در اردوی بعدی که آخرین مرحله آماده سازی ما قبل از جام جهانی است، بتوانیم با حریفان بسیار خوبی که سبکی مشابه با حریفانمان در جهان دارند بازی کنیم. جام.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید