کی روش را بعد از جام ملت ها نباید از دست می دادیم/ کاستی های اردوی تیم ملی را تا حدودی برطرف کردیم


ساعت: 18:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907963

نایب رئیس اول اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: معتقدم باید کی روش را بعد از جام ملت های آسیا 2019 امارات حفظ می کردیم و او را رها نمی کردیم.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره شرایط فدراسیون گفت: مسئولان جدید فدراسیون در بدو ورود با مشکلات مختلفی از جمله اینکه ماموریت های متعددی در پیش داریم. همچنین با توجه به زمان کوتاه تا جام جهانی قطر، باید از ابتدا روی تیم ملی تمرکز کنیم. خلاصه بحث های ما در هیات مدیره این بود که از این مربی بخواهیم به دلیل شناختی که از فوتبال و تیم ملی ما دارد و با توجه به وحدت و اقتدار تیم، هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: راستش با تمام وجود تلاش کرد تا در این مدت کوتاه قدرت تیم ملی را بالا ببرد. من سال ها با این مربی کار کرده ام و معتقدم باید کی روش را بعد از جام ملت های آسیا 2019 امارات حفظ می کردیم و او را رها نمی کردیم. او شناخت کافی نسبت به فوتبال ایران کسب کرده و گوشه و کنار فوتبال ما را بهتر از هر مربی خارجی می شناسد. خوشبختانه تاکنون تعامل و همکاری خوبی بین فدراسیون و این مربی وجود دارد و این روند قطعا می تواند روحیه تیم ملی را در جام جهانی تقویت کند.

محمدنبی درباره حضور مهدی تاج در پست ریاست گفت: حضور تاج در راس فدراسیون و تلاش های صورت گرفته باعث شد تا شکاف فدراسیون فوتبال و مجامع بین المللی ما بازگردد. خوشبختانه در حال حاضر روابط خوبی با سازمان های فوتبال قاره و جهان داریم و تلاش می کنیم تا حد امکان این شرایط را بهبود بخشیم. در این خصوص لازم به ذکر است که برخی افراد نادان و فرصت طلب تلاش زیادی کردند تا تیم ایران را از حضور در جام جهانی بازدارند اما تلاش فدراسیون جدید و اتخاذ دیپلماسی فعال این مشکلات را برطرف کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال بیشترین علاقه مندان به ورزش را در کشور دارد و نمی توان جایگاه این قشر بزرگ را نادیده گرفت. به همین دلیل من هم فکر می کنم نماینده ای از جمعیت هواداران باید در جلسه فوتبال حضور داشته باشد. من شخصا این موضوع را پیگیری خواهم کرد.»

وی در خصوص وضعیت VAR تاکید کرد: تعدادی از شرکت ها برای این منظور درگیر شده اند و پس از بررسی ها به این نتیجه رسیده ایم که ابتدا باید منافع فوتبال و فدراسیون را در این زمینه در نظر بگیریم. قطعا این کار انجام خواهد شد.

نبی در پایان در مورد شرایط اردوی تیم ملی گفت: قرارداد این مکان قبل از حضور مسئولان فعلی منعقد شده است؛ در حالی که این تیم در حال برگزاری است. با این حال شاید محل مذکور را به دقت بررسی کرده و تا جایی که امکان داشت ایرادات را برطرف کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید