تراکتور بیش از هر تیم دیگری از کمبود هوادار متضرر شد/ تلاش می کنیم با نظر سرمربی کاستی های تیم را برطرف کنیم.


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819516

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: حمایت همه جانبه علاقه مندان زمینه ساز کسب سه امتیاز مقابل مس شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی میر، معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه بازگشت علاقه مندان به ورزشگاه نوید روزهای خوبی را برای تراکتور می دهد، گفت: ابتدا سال نو و ماه مبارک را تبریک می گویم. ماه مبارک رمضان برای همه مسلمانان جهان است.» معتقدم بازگشت هواداران به ورزشگاه در دو سال آینده و پیروزی تراکتورسازی از برکات این ماه مبارک است.

وی ادامه داد: از حضور و اشتیاق هوادارانمان و همکاری و همکاری با عوامل اجرایی مسابقه نهایت تشکر را دارم.

سهرابی گفت: دیدن هواداران بعد از مدت ها در ورزشگاه اتفاق خوشحالی است و معتقدم حمایت همه جانبه علاقه مندان زمینه ساز کسب سه امتیاز مقابل مس شد.

وی ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی بیش از هر تیم دیگری از غیبت هواداران خود متضرر شده است به همین دلیل مدت هاست که تلاش می کنیم شرایطی را برای بازگشت هواداران به ورزشگاه یادگار امام فراهم کنیم. عابدین هورام استاندار آذربایجان شرقی که دستورات لازم را برای آماده سازی ورزشگاه یادگار امام صادر کرد و همواره در رفع مشکلات باشگاه را یاری می کند. حضور ایشان در روستا برای تراکتورسازی مایه خیر و برکت است و امیدوارم با حمایت آقای هورام مشکلات دیگری برای باشگاه حل شود.

سهرابی با تاکید بر اینکه دیدار تراکتورسازی و مس تنها دیدار روز گذشته با تماشاگران بود، گفت: این نشان دهنده تلاش های انجام شده برای بازگشت هواداران به ورزشگاه یادگار امام است و جا دارد از نیروی انتظامی، ستاد استانی مقابل کرونا، هیئت فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز که بیشترین همکاری و حمایت را برای ایجاد چنین روز باشکوهی داشته اند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: باید از زنوزی به خاطر حمایت های مادی و معنوی از تیم تشکر کنم. او با وجود برخی ناملایمات تسلیم نشد و از حمایت خود دست برنداشت.

وی ادامه داد: حضور زنوزی در باشگاه و دیدار با بازیکنان قبل از بازی با عسل باعث افزایش انرژی و انگیزه بازیکنان شد.

سهرابی با اشاره به صحبت های زنوزی مبنی بر حمایت همه جانبه از باشگاه، گفت: با نظر سرمربی و خوشحالی و احترام هواداران تمام تلاش خود را برای رفع نواقص تیم انجام خواهیم داد و انشاءالله خداوند برای ما خیر و برکت داشته باشد. روز. تراکتور. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید