تلاش می کنیم کمبود شناسنامه کارگران شهرداری زنجان را جبران کنیم/ در صورت نیاز تغییرات در شهرداری زنجان انجام می شود.


ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813541

شهردار زنجان در خصوص علت پرداخت عیدی به کارگران شهرداری که به صورت کارمند محاسبه و پرداخت می شود، گفت: این کار طبق نهاد رسمی انجام می شود اما در تلاش هستیم کمبود عیدی را جبران کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علیرضا فیروزفر ظهر امروز در حاشیه مراسم روز درختکاری در منطقه گرداغ زنجان در جمع خبرنگاران درباره علت عیدی کارگران شهرداری زنجان که به عنوان کارمند محاسبه و پرداخت می شود، گفت: طبق قانون و رای گیری. توسط یک موسسه رسمی اعلام شده و قاعدتاً مقرر شده است امسال عیدی کارگران به عنوان کارمند محاسبه و پرداخت شود.

وی در خصوص اعتراض کارگران شهرداری خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا حد امکان کمبود کارگران عیدی را جبران کنیم.

فیروزفر با بیان اینکه عیدی تمامی کارگران شهرداری زنجان با روال مذکور پرداخت شد، افزود: در حال رصد این موضوع هستیم و تلاش می کنیم بتوانیم جبران کنیم.

شهردار زنجان در خصوص اینکه آیا تغییرات در بدنه شهرداری گسترده خواهد بود، گفت: در هر بخشی از شهرداری که نیاز باشد و فکر می کنیم لازم است تغییراتی ایجاد می کنیم.

وی در خصوص عملیات مرمت و آسفالت در ایام نوروز گفت: نزدیک به 10 روز است که در سطح شهر و مناطق چهارگانه زنجان تعمیرات معابر را انجام می دهیم.

فیروزفر با بیان اینکه اکیپ ها از امروز در محور اصلی شهر مستقر هستند، خاطرنشان کرد: امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه 15 و 18 اسفندماه) کل خیابان امام از میدان بسیج تا میدان جهاد تعمیر می شود که البته این بازسازی اولیه بوده است. ، و در آینده آسفالت می شود.

وی افزود: بعد از خیابان امام شرایط جوی اجازه می دهد سایر محورهای اصلی شهر مانند خیابان سعدی و کمربندی شمالی و جنوبی طبق برنامه اصلاح شود.

شهردار زنجان گفت: در تلاشیم محله ها را تعمیر کنیم که با آسفالت سرد و نقاط گرم کوچک نزدیک نوروز به طور موقت مرمت می شود.

وی در خصوص فعالیت پارک حمل و نقل شهرداری زنجان در ایام نوروز گفت: شهرداری خدمات رسان است و نمی توان جلوی این خدمات را گرفت.

فیروزفر با بیان اینکه شهرداری برای نوروز در تمامی ادارات برنامه انتظاری دارد و به خدمات رسانی ادامه می دهد، گفت: علاوه بر ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس کردی شهرداری نیز در این برنامه ها وجود دارد.

شهردار زنجان یادآور شد: ویژه برنامه های شهرداری زنجان برای ایام نوروز تا پایان هفته جاری نهایی و اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید