کارگران شهرداری ایرانهار 5 ماه است که حقوق نگرفته اند/ عواقب عدم پرداخت عوارض عمرانی کارگران شهرداری!


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855254

پرداخت نشدن حقوق کارگران شهرداری ایرانشهر به معضلی جدی تبدیل شده است و مشخص است که مسئولان هیچ راه حلی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ چند ماهی است که کارگران شهرداری ایران شرق در سکوت نسبت به پرداخت حقوق خود اعتراض کرده و از این مشکلات گلایه دارند.

این معضل همچنین خدمات ارائه شده به مردم و عقب ماندگی شهر ایرانشهر را از نظر زیبایی و ظاهر شهر و جمع آوری به موقع زباله و زباله های خانگی تضعیف کرده است.

تغییر فصل هم کار را برای کارگران شهرداری سخت می کند، چه گرمای سوزان تابستان و چه سرمای طاقت فرسا پاییز و زمستان و روزهای بهاری، آنها در زندگی شخصی خود چیزهای زیادی خلق کرده اند که معتقدند اغلب از شرمندگی خود خجالت می کشند. و دیگر نمی توانند از اطرافیان خود وام بگیرند.

کارگران شهرداری ایرانشهر از شهرداری و شورای شهر این منطقه خواستار تعیین وضعیت استخدامی و نحوه پرداخت حقوق و بیمه تامین اجتماعی و همچنین پرداخت معوقات ۵ ماهه خود هستند.

حقوق کارگران به دلیل عدم پرداخت هزینه تعمیرات شهروندان به خطر افتاده است

در این خصوص سعید دیدور شهردار ایرانیان شهرای در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: موضوع تاخیر در پرداخت حقوق به مقدسات این شهر روشن است و با توجه به اینکه این سازمان یک ارگان نیمه دولتی و پرداخت است. محل پرداخت عوارض شهرداری عدم پرداخت به موقع این گونه موارد منجر به تاخیر در پرداخت به موقع دستمزد می شود.

وی افزود: شهرداری یک نهاد عمومی و غیردولتی است که حقوق و مزایا را از محل دریافت عوارض و بهای خدمات شهروندان به کارگران پرداخت می کند.

این مسئول تصریح کرد: منابع درآمدی پایدار و پرداخت به موقع عوارض شهرداری نقش مهمی در تسریع در پرداخت حقوق به متقیان شهرداری ایرانشهر دارد.

شهردار ایرانشهر خاطرنشان کرد: از شهروندان ایرانشهری می خواهم عوارض شهرداری را پرداخت کنند.

وی افزود: تا زمانی که فرهنگ پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان ایرانشهری اجرا نشود، این معضل ادامه خواهد داشت و در صورتی که شهروندی با توجه به خدماتی که از شهرداری دریافت می کند، عوارض مربوطه را پرداخت نکند، کارگران این مجموعه اقدام خواهند کرد. عهده دار شدن.”

وی افزود: همه اعضای شورای شهر ایران باید برای ترویج فرهنگ پرداخت به موقع عوارض تعمیرات با شهرداری منطقه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید