شهرداری رشت و شورای شهرداری نتوانستند به وعده های خود عمل کنند/ قطار شهرداری در یک ماه اخیر در حال حرکت است و کتیبه ها و تبلیغاتی از خود به جای گذاشته است.


ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889628

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری رشت و شورای شهر رشت نتوانستند در این یک سال به وعده های خود عمل کنند و فرصت یک ساله خود را از دست دادند، اظهار داشت: در یک ماه گذشته قطار شهرداری به حرکت درآمد و شعارهایی بر جای گذاشت. و قول می دهیم با همت شهرداری با همان روشی که انجام شده شاهد اقدامات موثرتری در سطح شهر باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ˈمحمدحسین واتک قرقانیهˈ پیش از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان با اشاره به دیدار با مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی گیلان اظهار داشت: در این خصوص صحبت هایی صورت گرفت. سازماندهی در مورد وضعیت خبرنگاران.” امیدواریم که این امر به نتایج مثبتی منجر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت انتقادات اصحاب رسانه را متوجه کار شورا و شهرداری عنوان کرد و افزود: بسیاری از موضوعاتی که رسانه ها مطرح می کنند در واقع حرف و مطالبات مردم است.

وثوق کارگنیا ادامه داد: شهرداری و شورای شهر رشت نتوانستند در این یک سال به وعده های خود عمل کنند و فرصت یک ساله خود را از دست دادند اما مصمم هستیم که در سه سال باقی مانده عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته قطار شهرداری رفت و شعارها و تبلیغات به جا گذاشت گفت: قول می دهیم با تلاش شهرداری شاهد اقدامات موثرتری در سطح شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عملکرد شورا در یک سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در سال جاری 49 جلسه رسمی با 271 مصوبه و 3 طرح به تصویب رسید.

مراقب ورود افراد فاقد صلاحیت به عرصه روزنامه نگاری باشید

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت همچنین با بیان اینکه خبرنگاران سربازان عرصه فرهنگ در جامعه هستند و نه تنها در ایران بلکه در کل جهان جایگاه ویژه ای دارند، گفت: هنوز موفق به ارائه این موضوع نشده ایم. معیشت و رفاه اجتماعی خبرنگاران».

علیرضا تاج شهرشتانی نیز با بیان اینکه برخی افراد تنها به دنبال جایگاه اجتماعی و سوء استفاده از موقعیت خبرنگاری هستند، افزود: مراقب افراد بی صلاحیتی که وارد کارتان می شوند باشید.

وی با بیان اینکه جایگاه خبرنگاری در ایران تخصصی نیست، تصریح کرد: عده ای به دلیل نداشتن منافع شخصی برخی از کارکنان را در رسانه ها تخریب می کنند و این موضوع در زمان برکناری شهردار سابق رشت مشهود بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید