قطار 4 تخته اراک – مشهد به شبکه ریلی اضافه شد/ اولین قطار 22 آبان ماه حرکت می کند.

ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783446

قطار چهار تخته اراک – مشهد که از هفته ها پیش به سفارش اراکی ها آغاز شده بود، از 22 آبان آغاز به کار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; چند هفته پیش از عملکرد ضعیف راه آهن اراک در اختصاص قطارهای چهار تخته به مشهد خبر دادیم و سپس در گفت و گو با مدیرعامل راه آهن اراک قول دادیم این قطار از 16 آبان به ریل بازگردد.

۱۵ آبان ماه با پیگیری راه آهن اراک باخبر شدیم که با آغاز برنامه زمستانی راه آهن کشور (از ۲۰ آبان) و خوشبختانه امروز (پنجشنبه آبان) این قطار به برنامه قطارهای مبدا اراک اضافه می شود. 11) با مراجعه به سایت های فروش بلیت قطار به نظر می رسد این حق مسلم مردم اراک – که 83 سال است با قطار از شهر عبور می کنند – به آنها اعاده شده است. طبق برنامه اعلام شده در سایت فروش بلیت قطار (رجا)، اولین قطارهای 4 تخته روز شنبه 22 آبان ماه از اراک به مقصد مشهد حرکت می کنند و حرکت این قطارها بین آنها تقریبا یک روز به طول می انجامد.

4cd8f2b9 0498 46e6 b238 b079dfa046d7 خبر خاکستری

بر اساس اعلام سایت های فروش بلیت قطار، واگن های چهار تخته اراک-مشهد با دو قیمت 268 هزار تن و هر صندلی 357 هزار تن به فروش می رسد، اما هنوز مشخص نیست که تفاوت این دو واگن یا امکانات آن چیست که چه کسانی با هم هستند. اینقدر تفاوت قیمت دارند جالب اینجاست که ظاهرا در یک قطار (در همان زمان حرکت) این تفاوت قیمت وجود دارد.

در تلاش هستیم در روزهای آینده با کارکنان راه آهن مصاحبه کنیم تا جزئیات بیشتری از راه اندازی مجدد این قطار در اختیار شهروندان اراکی قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید