آژانس تبلیغاتی تلگرام با معرفی انواع روش های تبلیغاتی


ساعت: 21:30
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1886022

با توجه به اینکه تلگرام بستر مناسبی برای ارائه خدمات و کسب و کار است و تعداد زیادی از کاربران ایرانی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند، فرصت تبلیغات در این پیام رسان را از دست ندهید. با استفاده از خدمات آژانس تبلیغاتی در تلگرام و یا به صورت شخصی می توانید از روش های مختلف تبلیغات در تلگرام استفاده کنید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیام رسان تلگرام یکی از موثرترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات مشاغل و خدمات مختلف است. با در نظر گرفتن مزایای تبلیغات تلگرام، امروز با کمک آژانس تبلیغاتی تلگرام شما می توانید این پیام رسان محبوب را به بستری مناسب برای ارائه کسب و کار و برند خود تبدیل کنید. همانطور که می دانید پیام های تبلیغاتی تلگرام محدودیتی برای کلمه وجود ندارد و می توانید به راحتی لینک های مورد علاقه خود را از طریق کانال های تلگرام به اشتراک بگذارید.

اینها ویژگی های تلگرام است که صاحبان مشاغل مختلف را به اشتراک گذاشتن هرگونه محتوایی از طریق این شبکه اجتماعی و حتی تبادل تبلیغات با کانال های دیگر سوق داده است. استفاده از خدمات آژانس تبلیغاتی تلگرام شویراد به راحتی می توانید از بهترین و پربازدیدترین تبلیغات استفاده کنید و مخاطب خود را حفظ کنید.

انواع تبلیغات تلگرامی

با توجه به اینکه تلگرام بستر مناسبی برای ارائه خدمات و کسب و کار است و تعداد زیادی از کاربران ایرانی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند، فرصت تبلیغات در این پیام رسان را از دست ندهید. با استفاده از خدمات آژانس تبلیغاتی در تلگرام و یا به صورت شخصی می توانید از روش های مختلف تبلیغات در تلگرام استفاده کنید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. انواع تبلیغات تلگرامی شامل موارد زیر می باشد.

بازدید از تبلیغات

یکی از روش های اقتصادی تبلیغات در شبکه اجتماعی تلگرام، تبلیغات بازدید است. با استفاده از این روش تبلیغات خود را در کانال های تلگرام قرار می دهید و می توانید تعداد بازدید دلخواه را سفارش دهید و فقط بهای تعداد بازدید را بپردازید.

همانطور که می دانید در کنار پست های تلگرام آیکونی به شکل چشم وجود دارد. اعداد کنار آن چشم تعداد بازدید از آن چشم را نشان می دهد تبلیغات یا کم است؛ بنابراین با دیدن تعداد بازدید به هدف خود می رسید و کسب و کار و محصولات خود را تبلیغ می کنید.

تبلیغات ساعتی

استفاده از تبلیغات ساعتی در تلگرام یکی از راه های موثر برای تبلیغ برند و کسب و کار شماست. می توانید فقط چند ساعت مشخص را برای پرداخت هزینه های کم انتخاب کنید و از کانال های تلگرامی بخواهید که تبلیغات شما را در آن ساعات در کانال قرار دهند. معمولاً امکان اجرای تبلیغات ساعتی به مدت 12 و 24 ساعت وجود دارد. سعی کنید بهترین زمان را برای اجرای تبلیغات ساعتی انتخاب کنید.

به عنوان مثال، ساعاتی که مطمئن هستید مشتریان از اینترنت استفاده می کنند، برای درج تبلیغات بسیار موثر است. البته باید مخاطبان خود را بر اساس سن، جنسیت یا شغل شناسایی کنید تا بدانید در چه ساعاتی از روز بیشتر از اینترنت استفاده می‌کنند و احتمالاً در آن زمان‌ها تبلیغ شما را می‌بینند.

تبلیغات گسترده

تبلیغات پخش یکی از روش های تبلیغات در تلگرام است که توسط آژانس تبلیغاتی تلگرام و تیم های تبلیغاتی برای شما انجام می شود. دیگر لازم نیست نگران تعداد بازدیدها، ساعات تبلیغات و تعداد پیام ها باشید. به راحتی می توانید از تیم های حرفه ای آژانس های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در تلگرام کمک بگیرید.

فقط اطلاعات و مسئولیت لازم را به آنها بدهید تبلیغات گسترده در تلگرام به آنها بسپارید. به این ترتیب می توانید تعداد زیادی پیام تبلیغاتی را برای مخاطبان و مشتریانی که می شناسید یا حتی نمی شناسید ارسال کنید و محصولات خود را به آنها معرفی کنید. از آنجایی که تبلیغات انبوه بسیار سخت و زمان بر است، نمی توانید شخصاً برای تعداد زیادی از افراد پیام تبلیغاتی ارسال کنید.

می توانید تصور کنید که قرار دادن پیام های تبلیغاتی در کانال های تلگرام باعث افزایش بازدید آنها می شود. اما افراد زیادی هستند که از پیام های تبلیغاتی در کانال ها خسته شده اند و اصلا پیام های تبلیغاتی را نمی بینند. اما اگر این پیام ها به صورت شخصی و در PV آنها ارسال شود، قطعا یک بار پیام را می بینند و ممکن است از محصولات شما خوششان بیاید و بخواهند از شما خرید کنند.

تبلیغات با استفاده از ربات ها

در حال حاضر یکی از روش هایی که اکثر کسب و کارها و شرکت های معروف برای تبلیغات از آن استفاده می کنند طراحی و ساخت ربات و این کار توسط کارشناسان و تیم های حرفه ای آژانس تبلیغاتی تلگرام انجام می شود. این افراد می توانند یا با طراحی و ساخت ربات های تلگرام برای شما ثبت نام کنند و یا اینکه از طریق این ربات ها می توانید کارت ویزیت دیجیتالی را برای سایر مشاغل ارسال کنید.

در حال حاضر ربات های زیادی برای تبلیغات در تلگرام طراحی و ساخته شده اند که حتی می توانند کارهایی مانند پرداخت به مشتریان را انجام دهند. بنابراین می توان گفت استفاده از ربات های تلگرام یکی از انواع روش های تبلیغاتی در تلگرام است.

بر روی Advertisement کلیک کنید


بر روی Advertisement کلیک کنید به آن تبلیغاتی گفته می‌شود که در کانال‌های تلگرام اجرا می‌شوند و شما به ازای تعداد مشخصی از کلیک‌های مخاطبان روی لینک تبلیغ خود هزینه پرداخت می‌کنید. یعنی هر چقدر افراد بیشتری روی تبلیغات شما کلیک کنند، بازدیدهای بیشتری خواهید داشت و باید هزینه بیشتری بپردازید.

البته این روش مشکلاتی دارد. برخی از سیستم هایی که برای اجرای تبلیغات کلیکی استفاده می شوند کیفیت بالایی ندارند و آمار دقیقی از تعداد کلیک ها به شما نشان نمی دهند. بنابراین با استفاده از آژانس تبلیغاتی تلگرام می توانید تبلیغات هدفمند را با کلیک مداوم انجام دهید.


آژانس تبلیغاتی تلگرام

هزینه مورد نیاز برای استفاده از خدمات آژانس تبلیغاتی در تلگرام

هزینه های لازم برای استفاده از خدمات آژانس تبلیغاتی تلگرام به نحوی که برای بازاریابی و تبلیغات بستگی به انتخاب شما دارد. می توانید از روش تبلیغات کلیکی در تلگرام استفاده کنید. با توجه به اینکه نرخ کلیک روی تبلیغات در تلگرام به ازای هر 1000 بازدید 200 هزار تومان است، شما با توجه به بازدیدهایی که سفارش می دهید پرداخت می کنید.

گاهی اوقات برای انجام تبلیغات گسترده در شبکه اجتماعی تلگرام از روش های دیگری مانند ایجاد ربات تلگرام استفاده می کنید. این روش در مقایسه با روش های دیگر کمی گران است. روش دیگری که می تواند بر هزینه تبلیغات در تلگرام تاثیر بگذارد، تبلیغات در کانال های محبوب تلگرام است.

اگر پست مربوط به تبلیغ کسب و کارتان را انتخاب کنید که بیشترین انتشار را در کانال داشته باشید، یا اینکه تبلیغ شما در چه زمانی از روز نمایش داده شود، مشخص کنید هزینه های تبلیغات تاثیرگذار است. برای اطلاعات دقیق در مورد هزینه تبلیغات در تلگرام برای آژانس های تبلیغاتی می توانید به سایت تیم تبلیغاتی شیراد https://shoyrad.com/telegram-advertising-cost مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید