ما انواع مدل های مردانه برای مد را به شما معرفی می کنیم


ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912997

لباسی که برای محیط دوستانه مناسب باشد برای محیط کار مناسب نخواهد بود. لباس های مردانه سبک های مختلفی دارد که هر کدام با توجه به شرایط، سلیقه و محیط قابل استفاده هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نحوه زندگی هر فرد در برنامه روزانه، رفتار، جهت گیری و انتخاب ظاهر و سبک پوشش خلاصه می شود. علاوه بر رفتار افراد، ظاهر و استایلی که انتخاب می کنند تاثیر زیادی در جذابیت آنها دارد. این موضوع برای آقایان نیز بسیار مهم است، زیرا سبک پوششی که انتخاب می کنند می تواند تا حدودی نشان دهنده وضعیت و سبک زندگی آنها باشد.

چرا انتخاب استایل برای مردان مهم است؟

نوع پوشش و استایل یک مرد تأثیر زیادی بر اطرافیان او دارد. این پوشش می تواند کاملا رسمی یا غیر رسمی باشد. یکی از مهم ترین مسائلی که در انتخاب مدل لباس باید به آن توجه کرد، محیط است. این بدان معناست که فرد باید با توجه به مکانی که می رود سبک مناسب را انتخاب کند.

لباسی که برای محیط دوستانه مناسب باشد برای محیط کار مناسب نخواهد بود. لباس های مردانه سبک های مختلفی دارد که هر کدام با توجه به شرایط، سلیقه و محیط قابل استفاده هستند.

استایل رسمی برای آقایان

این سبک صرف نظر از مد سالانه همیشه شیک و جذاب است. یک کت و شلوار خوش دوخت که متناسب با سایز اندام شما باشد، به همراه کراواتی که با رنگ کت و شلوار همخوانی داشته باشد، می تواند جذابیت شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

برای تکمیل استایل رسمی، استفاده از کمربند و کفش چرمی ساده به همراه ساعت مچی توصیه می شود.

استایل گاه به گاه برای مردان

این سبک را می توان نیمه رسمی یا در مواردی غیر رسمی دانست. کژوال به معنای گاه به گاه است، اما وقتی برای سبک لباس استفاده می شود، به معنای لباس راحت است. خرید یک پیراهن مردانه شیک که بتوان آن را روزانه در محیط های رسمی و غیررسمی پوشید، در واقع یک انتخاب سبک غیررسمی است.

به طور کلی این استایل شامل پیراهن های مردانه، شلوار جین، شلوار کتان و هر تی شرت ساده ای است و توصیه می شود برای تکمیل از کفش های کتانی یا چرمی استفاده کنید. اگر توانایی هماهنگی با رنگ قسمت های مختلف را داشته باشید، این سبک لباس پوشیدن کاملاً جذاب است.

به طور کلی، استفاده از رنگ های خنثی یا اصلی، انتخاب بیشتری را در هنگام تعیین استایل به شما می دهد.

استایل نیمه رسمی با یک کت


fd2dcba8 c213 4184 9df8 c1a4cda6e07e خبر خاکستری

پارچه کت تک را باید با توجه به فصلی که در آن هستید انتخاب کنید. شلوارهای مناسب برای این ژاکت باید از یک جنس باشند تا از تضاد سبک جلوگیری شود. مانتو بخشی از استایل نیمه رسمی است و می توان آن را اسپرت دانست.

البته این به معنای استفاده از کفش های کتانی برای ترکیب آن نیست. بهترین کفش برای کت می تواند دانشگاهی، چکمه و چکمه باشد. این استایل با توجه به بقیه لباس های انتخابی می تواند به عنوان اسپرت یا نیمه رسمی برای محیط های مختلف استفاده شود.

سبک هنری برای آقایان

سبک هنری معمولاً ظاهری با رنگ های شاد و متفاوت دارد. استفاده از پارچه های گلدار یا طرح دار کوچک به جای پارچه های ساده و راه راه در این سبک استایل متفاوتی را برای آقایان ایجاد می کند.

اکسسوری ها در این سبک جایگاه ویژه ای دارند و آقایان معمولا برای تکمیل ظاهر خود از دستبند، گردنبند و انگشتر استفاده می کنند.

استفاده از کلاه سبک هنری با توجه به فصل جاری می تواند کاربرد تکمیلی در لباس شما داشته باشد. تی شرت های مژه و آزاد و کت های مخمل با طرح ها و رنگ های مختلف نیز در دسته استایل هنری قرار می گیرند.

برای تکمیل این استایل استفاده از لباس زیر تخت و شلوار جین روشن توصیه می شود.

نمای کلی استایل مردانه بر اساس فصل

انتخاب سبک لباس مناسب برای هر فصل باید بر اساس اصولی مانند رنگ، طرح و جنس انجام شود. توجه به این نکات نقش بسیار مهمی در ایجاد یک استایل شیک در تمام ماه های سال دارد.

استایل مردانه مناسب فصل بهار

یک پیراهن کتان یا جین می تواند بهترین انتخاب برای فصل بهار باشد. البته توجه به رنگ آن مهم است. آبی کم رنگ، یاسی و بنفش برای این فصل مناسب هستند. شلواری که انتخاب می کنید باید رنگ تیره تری داشته باشد اما با پیراهن شما همخوانی داشته باشد.

اگر در استان های سردسیر زندگی می کنید، استفاده از پارچه های نازک یا کت های چرمی برای روزهای خنک توصیه می شود.

استایل مردانه مناسب فصل تابستان

با توجه به گرمای هوا، پوشیدن لباس هایی مانند پیراهن آستین کوتاه، تی شرت و سویشرت با رنگ های روشن و طبیعت سرد مانند سبز پسته ای و … توصیه می شود. صندل های ورزشی مردانه و کفش های پارچه ای برای تکمیل استایل شما مناسب هستند.

استایل مردانه مناسب فصل پاییز

از جذاب ترین رنگ ها برای پاییز می توان به رنگ هایی با تناژ کرم، قهوه ای، آجری و قرمز اشاره کرد. پوشیدن هودی، کت چرم و بارانی نیز می تواند استایل زیبایی را برای شما ایجاد کند. سعی کنید کفش چرمی، چکمه و غیره تهیه کنید. در رنگ قهوه ای برای هماهنگی با فصل و استایل شما و ایجاد فرم زیبایی.

استایل مردانه مناسب فصل زمستان

این فصل به شما حق انتخاب زیادی می دهد. در فصل زمستان می توان از انواع مانتوهای رسمی و تک، مانتو، مانتوهای چرم و جین، کاپشن و … استفاده کرد. استفاده از دستکش، روسری و عینک خنثی برای تکمیل استایل زمستانی و جذابیت آن توصیه می شود.

نتیجه

انتخاب استایل مردانه شیک می تواند تاثیر زیادی در جذابیت شما داشته باشد. یکی از نکاتی که در انتخاب لباس و استایل باید به آن توجه کنید، محیط و فصلی است که در آن قرار دارید. استایل کژوال یکی از سبک هایی است که می توان روزانه و برای اکثر محیط ها از آن استفاده کرد.

با خرید یک پیراهن مردانه شیک و استفاده از سایر اکسسوری ها می توانید استایلی نیمه رسمی یا راحت برای خود بسازید. فروشگاه مدل با ارائه پیراهن های مردانه با کیفیت و شیک به شما کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشید.

رنگ و طرح استایل نیز باید با توجه به فصلی که در آن هستید انتخاب شود تا همیشه شیک و جذاب به نظر برسید.



دیدگاهتان را بنویسید