هیئت داوران رادیو تئاتر و انواع دیگر اجراهای «تئاتر فجر» را به شما تقدیم می کنیم.


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806181

هیئت داوران 2 بخش از انواع دیگر نمایش ها و تئاتر رادیویی در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین توازنی زاده، امیر راد و محمودرضا رحیمی به عنوان داور سایر بخش های اجرایی و ایوب آقاهانی، جواد پیشگر و فریدون محرابی به عنوان داوران بخش تئاتر رادیویی چهلمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند.

حسین توازنی زاد در بخش «سایر اجراها» نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر است. نویسندگی و کارگردانی نمایشنامه «پروانه»، اجرای نمایش «ارس»، «عاشقانه در دل معماری» و چند نمایش دیگر از جمله کارهای اوست.

امیر راد کارشناس نقاشی دانشگاه تهران است. دبیر هنری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در پرونده خود دارد.

محمودرضا رحیمی بازیگر، کارگردان، مدرس و نویسنده در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس و دارای نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


dea754ab 72a0 4bd6 ae7e 881b3d113b48 خبر خاکستری

در بخش رادیو تئاتر ایوب آقاهانی بازیگر، کارگردان و بازیگر رادیو دارای مدرک لیسانس نمایش و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است. رادیواکتیویته خود را در سال 1373 آغاز کرد.

جواد پیشگر یکی از پیشکسوتان عرصه صدا در رادیو، بازیگر و صداپیشه است. از جمله کارهای او می توان به کارگردانی مجموعه رادیویی «امیر ارسلان معروف»، نمایش رادیویی «پازل» و چند برنامه رادیویی دیگر اشاره کرد.

فریدون محرابی دارای مدرک لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما است. فعالیت وی در زمینه های بازیگری، کارگردانی رادیو و بازیگری در تلویزیون و سینما می باشد.

چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۱۴ تا ۱۵ بهمن ماه به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید