هیئت انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی را به شما تقدیم می کنیم

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795048

کمیسیون انتخاب و ارزیابی بخش خیابانی سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از سوی دبیر جشنواره معرفی و منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید وحید فارمسووی دبیر سومین جشنواره سراسری تئاتر آسمانی طی حکمی سعید نجفیان، پیام عزیزی، مهدی بذرافشان، داریوش نصیری و پیمان شاهوردی را به عنوان اعضای هیات انتخاب و ارزیابی جشنواره خیابانی معرفی و منصوب کرد.

سعید نجفیان دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی، کارگردانی و تدریس تئاتر است و در جشنواره های متعددی چون مقاومت، بسیج، سوره و … شرکت کرده است. به عنوان قاضی و ارزیاب

داریوش نصیری بازیگر، نویسنده، کارگردان، داستان‌نویس و مدرس دانشگاه، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است که در چندین جشنواره داخلی و خارجی از جمله رکوردها شرکت و داوری کرده است.
حرفه او به شما می رسد.

پیمان شاهوردی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. او در چندین جشنواره تئاتر فجر و مقاومت حضور داشته و چندین جشنواره تئاتر خیابانی را نیز داوری کرده است.

به گزارش انجمن تئاتر انقلاب و دفاع جهان، پیام عزیزی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و مستندساز بوده و در چندین جشنواره تئاتر داخلی و خارجی شرکت کرده است.

مهدی بذرافشان نمایشنامه نویس و مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان نیز از فعالان پیشکسوت تئاتر خیابانی است که سابقه بازدید و داوری در جشنواره های متعدد تئاتر در سراسر کشور را دارد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی ماه امسال در کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید