اجرای 8 نمایش در دو بخش تئاتر خیابانی و تئاتر رادیو در آخرین روز جشنواره سردار آسمانی

ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799370

امروز سومین روز اجرای سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در کرمان است که 8 نمایش در دو بخش تئاتر خیابانی و تئاتر رادیویی در نقاط مختلف کرمان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از روز جمعه 16 دی ماه از بیت الزهرا سلام الله علیها آغاز و تا 21 دی ماه در کرمان ادامه خواهد داشت. این جشنواره در سه بخش تئاتر خیابانی، تئاتر رادیو و نمایش برگزار شد. گروه های متعدد تئاتر خیابانی کرمان در میدان گنجعلیهان، اولین برج و گلزار شهدای کرمان به اجرای برنامه پرداختند.

مهمترین برنامه سوم همزمان با سومین و آخرین روز اجرای سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از دوشنبه 30 آذرماه 8 نمایش در دو بخش تئاتر خیابانی و تئاتر رادیو پخش می شود.

در بخش تئاتر خیابانی سومین روز از تماشاخانه سردار آسمانی، نمایش های «فصل گل محمدی» به نویسندگی و کارگردانی محسن قائمی بردسیر ساعت 10 صبح «با احترام» به نویسندگی و کارگردانی مشترک حشمت زارعی و محمد. مصباح زاده اراک ساعت 11 صبح هرمز به نویسندگی حبیبولا ناصری و کارگردانی مشترک حبیبلا ناصری و نانوا رمضان زاده از میناب ساعت 12 شب، مهمان ناخوانده به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی 15 از ساعت 13 و نمایشنامه نمایشنامه به کارگردانی سعید بادینی در زاهدان ساعت 16 گنجعلی خان (داوری) به حضار خوش آمد می گوید.

565bc53f 05af 41fb a6cd a56a3d0c122d خبر خاکستری

گلزار شهدای کرمان در سومین روز از جشنواره تئاتر سردار آسمانی ساعت 10 میزبان نمایش “ژنرال” به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان، ساعت 11 میزبان نمایش “مهمان ناخوانده” به نویسندگی و کارگردانی مصطفی خواهد بود. کولیوندی از ایلام و ساعت 12 نمایش «تاریخ» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا گیاس از کرمان روی صحنه می رود.

نمایش خیابانی فصل گل محمدی به نویسندگی و کارگردانی محسن گامی بردسیر ساعت 22 29 آذرماه مصادف با سومین روز جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در مسجد جامع کرمان مورد استقبال مخاطبان هنر قرار می گیرد.

همچنین اولین برج شهر کرمان در سومین و آخرین روز جشنواره تئاتر سردار آسمانی با دو نمایش “با احترام” به نویسندگی و کارگردانی حشمت زارعی و محمد مصباح زاده از اراک و “مادر هرمز” به نویسندگی حبیبولا ناصری. حبیبل ناصری کارگردان و نانوای رمضان زاده از میناب به ترتیب در ساعت 19 و 20 میزبان این برنامه خواهند بود.

9912381a 1572 495c bbaa 094f593bcd4f خبر خاکستری

آخرین روز از سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در بخش رادیو تئاتر میزبان دو نمایش رادیویی «زخم دنیا» به نویسندگی مجید دیندار و کارگردانی زهرا اسماعیلی از شهرکرد و نمایش «شنی» به نویسندگی منصوره عسگری و کارگردانی است. هانیه پیرمی بیرجند.

گفتنی است، سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از ساعت 16:30 در کرمان برگزار می شود. 17 تا 21 دی ماه 1400 به سرپرستی سید وحید فخرموسوی.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید