مدل های تابستانی مانتو را به شما معرفی می کنیم


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821872

امروزه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند. در ایران پوشیدن مانتو به دلیل حجاب بسیار مهم است و به همین دلیل بسیاری از افراد تصور می کنند که نمی توانند ظاهر خود را بر اساس علایق خود طراحی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروزه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند. در ایران پوشیدن مانتو به دلیل حجاب بسیار مهم است و به همین دلیل بسیاری از افراد تصور می کنند که نمی توانند ظاهر خود را بر اساس علایق خود طراحی کنند. شما می توانید با خرید مانتو تابستانی مناسب ظاهر خود را مرتب کنید.در این مطلب قصد داریم به صورت بسیار کوتاه و مختصر شما را با مدل های مانتو تابستانی آشنا کنیم.

مدل مانتو تابستانی با دامن چین دار

کت های چین دار برای سلیقه های خاص بسیار مناسب هستند; زیرا در تابستان به دلیل پارچه های نخی خنکی که دارند شما را اذیت نمی کنند. مانتوهای پلیسه دار از سال 1998 تا 1401 هنوز مد بودند، در واقع می توان گفت که این کت هرگز از مد نمی افتد.

طرح مانتوهای بهاره مانتو تابستانی با دامن چین دار به گونه ای است که کت ها گشاد و بلند بوده و زیر آن دامن چین دار دارد. توصیه می کنیم برای این نوع مانتو رنگ های روشن خریداری کنید. به مانتو تابستانی بخر با مدل چین دار می توانید برای فروش به سایت مراجعه کرده و آن را با بهترین قیمت و کیفیت بالا خریداری کنید.

مانتو تابستانی جلو باز

مانتو تابستانی جلو باز یکی از بهترین و محبوب ترین انتخاب های زنانه است. ممکن است کسی از این کت استفاده نکند. بدون شک مانتوهای جلو بسیار خاص و شیک هستند و امسال جلوتر از مانتوهای بسته هستند. به نظر ما مانتوهای جلو بسته تا حدودی از بین رفته اند، البته ناگفته نماند که برای مجالس، دانشگاه، اداره و … به مانتو جلو بسته نیاز دارید.

مانتوهای جلو باز در تابستان و تابستان بسیار مناسب هستند; زیرا شما را از گرما دور می کند و در عین حال سبک خاص خود را دارد. لباس نخی را می توان با انواع شلوار و انواع اکسسوری ها پوشید. زیر مانتوها می توانید از کفش استفاده کنید و کفش های خود را با شلوار جین و پارچه بچینید. جالب ترین قسمت ماجرا این است که می توانید مانتو تابستانی را به صورت آنلاین خریداری کنید.

کت تابستانی در جلو بسته شده است

مانتوهای جلو بسته انواع مختلفی دارند و می توان گفت این نوع مانتوها یا زیپ دارند یا دکمه دارند. مانتوهای پوشیدنی از محبوب ترین مدل های مانتو دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ میلادی به حساب می آمدند، اما امروزه این مانتوها چندان مورد استقبال قرار نگرفته و از محبوبیت بسیار کمتری نسبت به مانتوهای باز برخوردار هستند. امروزه طرح های خاص و شیک مانتوهای جلو بسته وارد بازار شده و به همین دلیل دوباره جایگاه ویژه ای پیدا کردند.

مانتوهای مانتویی باید نخی و بسیار سبک باشند تا بتوانند مقداری گرما را از شما دور کنند. با این نوع مانتو می توانید از اکسسوری های شیک زیادی استفاده کنید. ما همچنان خرید در طرح ها و رنگ های روشن ارائه می دهیم. شما می توانید هر مدل مانتو تابستانی را به صورت آنلاین و با لمس یک دکمه خریداری کنید.

مانتوهای کوتاه:

مانتوهای کوتاه که با پارچه های تابستانی مانند نخی یا ابریشمی و کرپ دوخته می شوند برای فصل تابستان مناسب هستند. او بین دختران و زنان جوان بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد.


مانتو بهاره

مانتو تابستانی چهار خانه

مدل چهارخانه سالهاست که محبوب ترین نوع پیراهن مردانه بوده و هنوز موجود نیست. امروزه طرح چهارخانه نیز یکی از پرطرفدارترین طرح ها در بین خانم هاست. ترکیب رنگ های جذاب و زیبای این مانتوها این فرصت را به شما داد تا تیپ های زیبایی را برای خود طراحی کنید. با مانتوهای چهارخانه دست شما برای خرید شلوار، اکسسوری، روسری و … بسیار باز است.

برای خرید مانتو تابستانی چهارخانه می توانید به فروشگاه مراجعه کنید و به راحتی با مشاوران سایت حتی به صورت رایگان مشورت کنید. در نظر داشته باشید که نه تنها خرید و ظاهر مهم است، بلکه باید به جنس مانتو نیز توجه کنید.


کت

مانتو تابستانی بخر

اگر می خواهید بهترین مانتو تابستانی را بخرید، ابتدا باید مد سال را بشناسید. ناگفته نماند که خرید مانتو یا لباس لزومی ندارد که مربوط به مد باشد، بلکه باید طبق سلیقه خود خریداری شود. همچنین می توانید قبل از خرید با استفاده از اینترنت مدل های مانتو تابستانی را جستجو کرده و از تمامی مدل ها مطلع شوید. اگر به مد و زیبایی علاقه دارید؛ شک نکنید و از فروشگاه دیدن کنید.

هرکسی سلایق متفاوتی دارد و همه به نوعی مانتو علاقه دارند، اما شما باید بتوانید تیپ خود را پیدا کنید تا به عنوان یک فرد زیبا در جامعه قدم بردارید. مانتوهای تابستانی معمولاً پلیسه دارند اما اگر دستانتان درشت و پر است به هیچ وجه سراغ آستین های چین دار نروید اما اگر مانتوهای چین دار دوست دارید می توانید از مانتوهایی استفاده کنید که پایین آن ها چین دار هستند.

می توانید مانتوهای خود را از آن بسازید فروشگاه اینترنتی کالا https://foroshkala.net/ از مدل های مختلف انتخاب و خرید کنید و قیمت درب را پس از دریافت از مامور پست بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید