بهترین بستنی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم

بهترین بستنی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم

روز جدید بستنی یکی از محبوب ترین غذاها در بین مردم ایران است که در تمام فصول سال طرفداران خود را دارد. کسانی که عاشق این دسر شیرین و خنک هستند می توانند حتی در زمستان سرد از خوردن بستنی لذت ببرند. معروف ترین بستنی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم.

امروزه علاوه بر کیفیت بستنی، تنوع آن نیز مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، بسیاری از بستنی فروشی های قدیمی تهران همچنان با سبک و سیاق گذشته و محصولات متنوعی که تفاوت چندانی با آف ندارند، به زندگی خود ادامه می دهند. البته تعدادی از بستنی فروشی های قدیمی یا حتی جدید با تنوع محصولات بسیار زیاد سعی در جلب رضایت مشتری دارند.

در این میان، کوچک‌ترها نیز با درس‌هایی که گاهی با خود از آن سوی آب می‌برند، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای دوستداران بستنی رقم زده‌اند، اما در این میان بستنی‌های قدیمی و نوستالژیک نیز طرفداران خود را دارند.بهترین بستنی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم

بستنی اکبر مشتی

  • آدرس بستنی اکبر مشتی: تجریش، خیابان شهرداری، نرسیده به خیابان ناهید، جنب سینما آستارا.
    به گزارش سامیای 24، اکبر مشتی اولین بستنی فروش در ایران است که توانسته است بستنی های سبک خارجی را با سبک و سلیقه ایرانی ترکیب کند و محصولی جذاب برای مشتریان تولید کند. اکبر مشتی از برخی گیاهان به عنوان طعم دهنده استفاده می کند تا بستنی های خود را خوشمزه تر کند.یکی از ابداعات جالب اکبر مشتی خامه خشکی است که در بستنی های امروزی می توانید مشاهده کنید. بهترین بستنی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم
  • بستنی شاد

* شعبه اصلی: خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، روبروی بازار کامپیوتر رضا

* شعبه 2: چهارراه سبلان، خیابان مدنی جنوبی، خیابان شهید رضا رجبی، پلاک. 124

* شعبه 3: خیابان پیروزی، ابتدای خیابان Severna Nurse

  • شعبه 4: تهرانپارس، خیابان امیری تایمه، بین طبقه اول و خیابان کی خسروی
    شرکت لبنیات و بستنی شاد عباس آباد از سال 1361 هجری شمسی در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرد، محل اصلی این فروشگاه در تهران چهارراه ولی عصر می باشد. شرکت بستنی هپی پس از چندین سال فعالیت حرفه ای در زمینه تولید بستنی و افزایش روزافزون مشتریان، توانسته است شعبه های خود را گسترش داده و انواع بستنی های ایرانی و خارجی را برای رضایت مشتریان خود تولید کند.

    افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان محصولات شاد در سال 1368 مدیران این شرکت لبنی را به فکر ارتقای کیفیت و فراهم آوردن مکانی مناسب و کاملا صنعتی برای تولید انواع بستنی انداخت. به همین منظور در سال ۱۳۷۶ کارخانه بستنی شاد خط تولید خود را در شهرک صنعتی عباس آباد آغاز کرد.
    بهترین بستنی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم


  • بستنی زنجیره ای نعمت

* بلوار ابودر شعبه: خیابان پیریزو، بلوار ابودر، پل پنجم

* شعبه کارون: میدان آزادی، خیابان کارون، نبش خیابان امام خمینی

* شعبه اکباتان: فاز 3 اکباتان، نبش مجتمع تجاری

* شعبه هفت حوض: هفت حوض، گلبرگ شرق، نبش مدائن

* شعبه صادقیه: صادقی، خیابان شهید رحیمی، پلاک 12، طبقه 1

* شعبه پونک: اشرفی اصفهانی، میدان پونک، خیابان میرزا بابایی، تقاطع سردار جنگل

* شعبه شهران: شهران، بین طبقه دوم و سوم، روبروی ستاد، جنب مجتمع پزشکی، پلاک 192

* شعبه مشیریه: شهرک مشیریه 30 متری صالحی نبش کوچه 10

  • شعبه جنت آباد شمالی: جنت آباد شمالی بعد از سه راهی ایرانپارس
    بستنی های زنجیره ای نعمت یکی از معروف ترین بستنی فروشی های تهران است که توانسته شعبه های خود را در شهرهای مختلف ایران گسترش دهد. باستانی نعمت در سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را با نام ملک در خیابان شریعتی تهران آغاز کرد. پس از هشت سال فعالیت حرفه ای بستنی ملک، مدیران این برند نام پدرشان را که بستنی فروشی از او به ارث برده بود، روی برند خود گذاشتند و بستنی ملک به بستنی نعمت تبدیل شد.

    در سال ۱۳۷۸ پس از یک سال فعالیت اولین شعبه در تهران، بستنی نعمت در کرج شروع به کار کرد و با استقبال بی نظیر مشتریان مواجه شد. دومین شعبه بستنی نعمت در گوهردشت کرج افتتاح شد. کیفیت منحصربفرد بستنی نعمت و تنوع زیاد محصولات آن باعث شد شهرت آن در سراسر ایران فراگیر شود و توجه مشتریان را به خود جلب کند، از این رو مدیران این برند تصمیم گرفتند واحد تولیدی جدید خود را در شهرک صنعتی نظرآباد کرج تاسیس کنند.
    بهترین بستنی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم


  • بستنی فروشی منصور

  • آدرس بستنی فروشی منصور: پ. بعد از چهارراه شیراز، خیابان ملاصدرا، ونک، 93
    بستنی منصور یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بستنی فروشی های تهران است که توانسته کیفیت خوب و طعم بی نظیری از بستنی های سنتی را ارائه دهد. همچنین فالوده تازه و معطر با گلاب و عصاره مشک آن در بین مشتریان و دوستداران بستنی این مغازه بسیار معروف است. بستنی خامه ای سنتی منصور به قدری محبوب است که برخی از مشتریان اعتراف می کنند که برند منصور بهترین بستنی سنتی تهران را عرضه می کند.

    این بستنی فروشی قدیمی و معروف تهران در فضایی کوچک اما دکوراسیونی تمیز و ساده توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و چند سالی است که برخی از آنها مشتری ثابت بستنی منصور هستند.
    بهترین بستنی فروشی های تهران را به شما معرفی می کنیم

    بستنی بابا رحیم

*شعبه اول: میدان توحید، خیابان ستارخان، نبش خیابان باقرخان، نبش کوچه شادی، پ. 105

  • شعبه دوم: خیابان نواب شمالی، بالاتر از میدان جمهوری، نرسیده به خیابان ارومیه، پلاک 605
    یکی از معروف ترین و قدیمی ترین بستنی فروشی های غرب تهران بستنی بابا رحیم است که در تمام این سال ها بیشتر شهرت خود را از مخلوط سنتی شیر پسته و گردو به دست آورده است. نام بستنی بابا رحیم برگرفته از نام موسس آن حاج رحیم جمالخانی معروف به بابا رحیم است که در طی حدود یک قرن با تلاش فراوان توانست بستنی بابا رحیم را به برندی تبدیل کند.
  • برای ادامه حیات بستنی بابا رحیم، سه نسل از خانواده موسس آن در این مغازه کار کرده اند. بستنی بابا رحیم در سال های اخیر به دلیل مدیریت خوب و خلاقانه خود توانسته منوی غذایی خود را مطابق با ذائقه مصرف کنندگان امروزی به روز کند و اقلامی مانند معجون و شیر پسته را به منو اضافه کند تا توجه مشتریان را دوچندان کند.

دیدگاهتان را بنویسید