ما بهترین فیلترشکن های رایگان موبایل دنیا را به شما معرفی می کنیم

ما بهترین فیلترشکن های رایگان موبایل دنیا را به شما معرفی می کنیم

از آنجایی که جرایم سایبری جسورانه تر می شوند و تبلیغ کنندگان برای اطلاعات شخصی شما به ارائه دهنده خدمات اینترنتی (ISP) شما می پردازند، اطمینان از اینکه عادات مرور وب شما خصوصی باقی می مانند هرگز مهم نبوده است. اینها بهترین VPN های رایگان هستند که می توانید همین الان دانلود و استفاده کنید.

بررسی سریع بهترین VPN های رایگان
ProtonVPN رایگان (توصیه می شود)
بادنویسی
TunnelBear
مرا پنهان کن
Hotspot Shield VPN

1. ProtoVPN رایگان (توصیه می شود)

برخلاف بسیاری از خدمات رایگان VPN موجود در بازار، ProtonVPN هیچ محدودیتی ماهانه در میزان داده ای که می توانید استفاده کنید ندارد. علاوه بر این، می توانید از No. همچنین می‌توانید یک کلاینت ProtonVpn را در دستگاه همراه iOS، iPadOS یا Android یا رایانه شخصی لینوکس، مک یا ویندوز خود راه‌اندازی کنید. ProtonVPN همچنین از Chromebook و Android TV پشتیبانی می کند. برای ثبت نام و شروع به کار می توانید از یک آدرس ایمیل استفاده کنید و هیچ تبلیغاتی وجود ندارد.

با این حال، استفاده از این سرویس دارای معایب قابل توجهی است. کاربران فقط مجاز به استفاده از آن در یک دستگاه هستند. افرادی که از نسخه رایگان استفاده می کنند نیز با سرعت پایین تر و عدم پشتیبانی شخصی ارائه شده توسط بیت تورنت روبرو هستند.

گذشته از این محدودیت ها، ProtonVPN یک سری VPN بسیار قوی و ایمن است که می تواند به عنوان یک ابزار دائمی در زرادخانه حریم خصوصی شما عمل کند، چه برای آن هزینه کنید یا نه.

2. بادنویسی

اگر به دنبال یک سرویس VPN هستید که حجم انبوهی از داده ها را ارائه دهد و در عین حال عادات اینترنت شما را کاملا خصوصی و سازگار با Amazon Fire Stick نگه دارد، Windscrib نام شما را صدا می کند. نسخه رایگان Windscrib به شما اتصالات نامحدود، 10 گیگابایت پهنای باند در ماه می دهد و به شما امکان می دهد مکان سرور خود را از 10 منطقه انتخاب کنید.

پس از ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان، Windscrib راه‌اندازی و اجرا می‌شود. تمام سایت های بازدید شده، گزارش های اتصال و مهرهای IP در عرض سه دقیقه پس از خروج از سرور VPN حذف می شوند. این سرویس به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی دستگاه را متصل کنید، که برای یک سرویس رایگان VPN نادر است. فایروال داخلی و مسدود کننده تبلیغات همچنین تضمین می کند که مرور وب شما نه تنها ایمن است بلکه بدون پاپ آپ نیز می باشد.

3. TunnelBear

می توانید به TunnelBear متصل شوید و از رمزگذاری 256 بیتی AES برای ایمن و خصوصی نگه داشتن اتصال خود استفاده کنید. برخلاف برخی دیگر از خدمات رایگان VPN، در صورت استفاده از حساب رایگان، ترافیک شما محدود نخواهد شد. علاوه بر این، TunnelBear دیگر نام کاربری را پس از ثبت نام بازتولید نمی کند، و همچنین تعداد دفعاتی که کاربران به سرورهای خود متصل می شوند را ثبت نمی کند. اگرچه کاربران رایگان محدودیت داده ماهیانه 500 مگابایت دارند، اما این ممکن است برای کسانی که علاقه مند به استفاده دائم از VPN هستند کافی نباشد. با این حال، اگر تنها چیزی که از VPN خود نیاز دارید محافظت گاه به گاه هنگام ارسال ایمیل، مرور با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه یا تورنت سبک است، TunnelBear راه حل ایده آل شما است.

4. مرا پنهان کن

در حالی که برخی از سرویس های VPN قول می دهند که داده های کاربر شما را جمع آوری یا ردیابی نکنند یا ترافیک وب شما را به اشخاص ثالث نفروشند، Hide.Me در وهله اول چنین داده هایی را جمع آوری نمی کند. سرویس رایگان VPN آن ماهانه 10 گیگابایت داده ارائه می دهد و برای استفاده از آن حتی نیازی به ثبت نام یا ثبت نام ندارید.

با نرم افزار اختصاصی که برای کار با ویندوز، مک، لینوکس و همچنین رایانه های اندروید و iOS طراحی شده است، می توانید اطمینان حاصل کنید که VPN با تنظیمات خود به خوبی کار می کند. در کنار نسخه‌های ویندوز و اندروید نرم‌افزار، نسخه MacOS Hide.Me یک ویژگی بسیار مفید را نیز ارائه می‌دهد: تقسیم تونل. Split Tunneling به شما امکان می دهد انتخاب کنید کدام برنامه از VPN استفاده کند و کدام نه. به این ترتیب، می توانید بهترین های هر دو جهان را داشته باشید: محافظت از برنامه های خود و همچنین بازدید از سایت هایی که در غیر این صورت توسط VPN شما مسدود می شوند. همچنین می تواند به حفظ پهنای باندی که استفاده می کنید کمک کند.

متاسفانه، نسخه رایگان با محدودیت های قابل توجهی همراه است. شما فقط می توانید از Hide.Me در یک دستگاه استفاده کنید، که اگر بخواهید از تمام خانواده خود محافظت کنید خوب نیست. علاوه بر این، در حالی که اعضای پولی Hide.Me به سرورها در 75 مکان دسترسی دارند، دارندگان حساب رایگان فقط به سرورهای پنج مکان دسترسی دارند.

به کنار این مسائل، Hide.Me یک سرویس VPN عالی در سراسر جهان است. اگر علاقه مند به حفظ حریم خصوصی خود و داشتن پهنای باند قابل توجه به صورت رایگان هستید، Hide.Me شما را تحت پوشش قرار داده است.

5. Hotspot Shield VPN

در حالی که برخی از خدمات رایگان VPN می توانند در پهنای باندی که به شما می دهند بسیار محدود باشند، Hotspot Shield VPN به کاربران 500 مگابایت در روز یا حدود 15 گیگابایت در ماه ارائه می دهد. علاوه بر این، Hotspot از قبل به کاربران اطلاع می دهد که هزینه سرویس رایگان آنها توسط خریداران برتر VPN آنها پرداخت می شود و هیچ گزارشی از فعالیت مرور شما را نگه نمی دارد. گزارشی از فعالیت مرور شما را نگه نمی دارد. هات اسپات در گزارش شفافیت سالانه 2018 خود با افتخار ادعا می کند که هرگز اطلاعات شخصی کاربران خود را با اشخاص ثالث، از جمله دولت ها و سازمان های مجری قانون، به اشتراک نگذارده است.

اما کاربران تلفن همراه برنامه رایگان VPN Android خود هنوز باید اطلاعات محدودی را برای تبلیغات با Google به اشتراک بگذارند. این اطلاعات شامل داده‌های موقعیت مکانی در سطح شهر، فعالیت دستگاه اینترنتی شما و کوکی‌های شناسایی است که با کاربران Top VPN Mobile Apps یا نسخه رایگان برنامه در سایر سیستم عامل‌ها به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. کاربران رایگان Hotspot Shield VPN نیز برای تبلیغ آنها باید تبلیغات را تبلیغ کنند. از سوی دیگر، توانایی محافظت از فعالیت خود با رمزگذاری درجه نظامی و اطمینان از ایمن بودن داده های شما ممکن است ارزش چند تبلیغ آزاردهنده را در اینجا و آنجا داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید