بهترین انیمیشن دنیا را در سایت پوپیلمو به شما معرفی می کنیم


ساعت: 21:19
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810600

پوفیلمو یک سایت فیلم است که فیلم، سریال، انیمیشن و غیره را تماشا می کند. این سایت فیلم به ارائه و بررسی فیلم ها و سریال ها در ژانرهای مختلف از جمله ترسناک، معمایی، کمدی، عاشقانه و … می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک تکه؛ بهترین انیمه تاریخ تا اینجا / انیمه One Piece یک سری مانگا نوشت ایچیرو اودا از انیمیشن Toei تولید و پخش شده توسط فوجی تی وی. این سریال در اکتبر 1999 پخش شد و اکنون بیش از 950 قسمت (شامل 14 فیلم) دارد..


خلاصه یک تکه داستان

گل دی راجر به عنوان پادشاه دزدان دریایی؛ قدرتمندترین و رسواترین دزد دریایی که در گرند لاین قایقرانی کرد. دستگیری و مرگ راجر توسط دولت جهانی منجر به تغییر در جهان شد. آخرین سخنان او قبل از مرگ، مکان بزرگترین گنج جهان، One Piece را نشان می داد. اکنون همه به دنبال این هستند که OnePace به قدرتمندترین و بزرگترین دزد دریایی جهان تبدیل شود..

داستان ماجراهای یک میمون. لوفی داستان یک مرد جوان جاه طلب اما مهربان را روایت می کند. لوفی میوه چسبناکی را خورد که او را به یک مرد لاستیکی تبدیل کرد. او در تلاش است تا با تبدیل شدن به یک دزد دریایی بزرگ، راه قهرمان دوران کودکی خود، کاپیتان شانکس را دنبال کند. در واقع، او قصد دارد گنج اصلی را پیدا کند و به “پادشاه دزدان دریایی” جدید تبدیل شود..


8a74fc87 4b0c 43c3 8717 024503e22ae4 خبر خاکستری


یک تکه؛ وعده ثروت و شهرت نامحدود

میمون لوفی، پسر 17 ساله ای که تعریف استاندارد دزد دریایی را به چالش می کشد. به جای اینکه یک دزد دریایی شرور و سرسخت روستاها را برای تفریح ​​غارت کند، شگفتی های منحصر به فرد کار او هستند..

ایده یک ماجراجویی هیجان انگیز با پیدا کردن یک قطعه و ملاقات با افراد جدید دلیل تبدیل شدن لوفی به دزد دریایی است. شانکس، لوفی و ​​خدمه در جست‌وجوی قهرمان دوران کودکی‌شان در سراسر خط بزرگ سفر می‌کنند.

برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی، لوفی قوی ترین خدمه دزدان دریایی جهان را جمع آوری کرده است. ماجراهای جنون آمیز را تجربه کنید، اسرار تاریک را فاش کنید و با دشمنان قدرتمند مبارزه کنید تا به OnePace برسید!!


سریال متحرک پوکمون پوکمون


2b83f276 c2a5 4f34 9ad2 1abda7b2b2c0 خبر خاکستری

این انیمیشن دارای متن هوشمندانه و یک فرمول بازاریابی طلایی بود که برای گسترش بازی‌های ویدیویی نینتندو پوکمون در زمینه‌ای جدید و پرسود طراحی شده بود..

انیمه پوکمون حول محور موجودات عجیب اما جذاب با واژگان محدود و پتانسیل قوی برای تجاری سازی می چرخید. شخصیت اول پیکاچو نمادین و اغلب خنده دار بود. اما اپیزودها حول محور ارائه یک پوکمون دیگر می چرخیدند که شخصیت های اصلی باید آن را داشته باشند..


سریال انیمیشن موش توانا موش مایتی


65bd1537 42f4 4248 9550 dfbc714056d8 خبر خاکستری


من اینجا آمدم تا روز را نجات دهم! موش قدرتمند واقعاً تبدیل به یک ستاره شد زیرا بچه‌ها آنقدر به موش کوچولوی بامزه علاقه داشتند که او آنقدر مشتاق جذب شرورانی با قدرت‌ها و توانایی‌های سوپرمن بود. این شخصیت همچنین چندین بار در انیمیشن های مختلف احیا شد. تم خیره کننده آهنگ Maiti Mouse مثل همیشه جذاب است و البته از بیت معروف اندی کافمن الهام گرفته شده است..


سریال انیمیشن پلنگ صورتی پانتر صورتی


24d41b5f a30d 4ae5 ba88 ba133c693078 خبر خاکستری

پس از اکران چندین فیلم پلنگ صورتی در دهه 1960، ایالات متحده با یک فیلم انیمیشن بر اساس برخی از مضامین و شخصیت های مجموعه بلیک ادواردز / پیتر سلرز روبرو شد. یک پلنگ صورتی واقعی که فقط برای خشم سبیل همسایه اش زندگی می کند. تمام این انیمیشن کوچک با موسیقی جاز مانچینی از فیلم های معروف همراه بود. این مجموعه ای از انیمیشن های جذاب که از سیلپاستیک تا سورئال را در بر می گرفت و شخصیت های خارق العاده ای را به ما نشان می داد..


سریال انیمیشن تام و جری تام و جری


93e4d3cf 6a3f 4e9b 816d 6d9dff6dc528 خبر خاکستری

این تیم قدیمی از موش ها و گربه ها (یا ضد تیم در صورت لزوم) به لطف ویلیام هانا و جوزف باربارا زندگی می کنند. MGM آنها در سال 1940 شروع می شوند. داستان قدیمی گربه ها و جوندگان تام و جری، که نمی توانند درک کنند.. تام و جری که هفت بار برنده اسکار بهترین داستان کوتاه شده اند، در 69 سال گذشته فراز و نشیب های خود را داشته اند..


سریال متحرک گجت بازرس گجت بازرس

Gadget Detective یکی از انیمیشن هایی است که موسیقی آن در ذهن مردم باقی مانده است. برای این کارتون تولید شده توسط سرگرمی DIC سورپرایز سایبورگ گجت بازرس البته باید هیجان انگیزتر باشد. همچنین “برو، ابزار، برو!” ، پنی، استاد پنهان کردن مغز سگ ها، و شرور دکتر کلاو و دیوانه آنها فراموش نشدنی هستند.


سریال متحرک اسکوبی دو، کجایی!

در طول این سال ها انیمیشن های اسکوبی دو زیادی ساخته شده است. کجایی اسکوبی؟ این یک باند بود که جنایات خود را در یک ماشین مرموز کشف می کرد. ارواح را تعقیب کنید و آنها را به عنوان پوست پیر و کودهای نقابدار نشان دهید. این نمایشی بود که دنیا را تغییر داد و با موارد دشواری روبرو شد که هیچ کس دیگری نتوانست بر آن غلبه کند..

می شکستند و بعد همه می دانستند که هر جا سرگردان است مشکل روح است. سپس مرد ایده درخشانی داشت که گروه را در جستجوی سرنخ ها جدا کند. او در نهایت دو ترسو، شگی و اسکوبی را با هم فرستاد. آنها توسط یک هیولای جعلی به دام افتادند.


سریال متحرک باب اسفنجی باب اسفنجی


af5bdb62 089f 433d aba0 e0fb1e741a29 خبر خاکستری

مهم نیست چه گروه سنی هستید، باب اسفنجی را دوست دارید. چه چهار ساله باشید چه 40 ساله، می توانید در این نمایش شادی پیدا کنید. باب اسفنجی اغلب در این نبرد پیروز می شود که «در حال حاضر هیچ چیز خوبی در مورد تماشای تلویزیون وجود ندارد»..

این نمایش زیر میکروسکوپ برگزار نخواهد شد، زیرا هیچ ارتباطی با منطق یا علم واقعی آبزیان وجود ندارد. اما قطعا تماشای آن لذت بخش است. تنها کاری که باب اسفنجی می خواهد انجام دهد این است که یک چتر دریایی را در تور ماهیگیری خود بگیرد و به عنوان آشپز برگر در آن سرو کند. عبور از خرچنگ کار کنید و کربی پتی را بسازید. او زمان خود را به طور مساوی بین آزار و اذیت غیرارادی همسایه و همکارش اسکویدوارد و حملات پانیک غول پیکر در زندگی روزمره تقسیم می کند..


سریال انیمیشن سیمپسون ها

انیمیشن سیمپسون که در حال حاضر در بیستمین فصل خود قرار دارد، نمادی از فرهنگ واقعی پاپ است. سیمپسون ها نه تنها طولانی ترین انیمیشن آمریکایی است، بلکه طولانی ترین کمدی آمریکایی است. در حال حاضر با دود اسلحه، طولانی ترین سریال تلویزیونی آمریکایی است. با این حال، این رکوردها به خودی خود در صدر فهرست ما قرار ندارند. سیمپسونها یک انیمیشن فوق العاده خنده دار است که شخصیت ها و موقعیت های سرگرم کننده تری نسبت به سایر سریال های کمدی آمریکایی دارد..

خانواده ناکارآمد سیمپسون ها تقلید آشکاری از سبک زندگی طبقه متوسط ​​آمریکایی است. بسیاری از طرفداران هشت فصل اول را بهترین سریال می دانند که شامل فیلم های کلاسیک مانند «کرپ خشمگین»، «یک ماهی، دو ماهی، بادشکن، ماهی آبی» و «مرج علیه مونوریل» می شود. منتقدان حدس می‌زنند که حتی با کاهش کیفیت نسبت به فصل‌های اولیه، سیمپسون یک سریال سرگرم‌کننده و به‌روز باقی می‌ماند و در دو دهه آینده هم برای طرفداران انبوه و هم برای نسل جدید بینندگان در دسترس خواهد بود..

می توانید این مقاله را در سایت ادامه دهید فوفیلمو خواندن.

پوفیلمو یک سایت فیلم است که فیلم، سریال، انیمیشن و غیره را تماشا می کند. این سایت فیلم به ارائه و بررسی فیلم ها و سریال ها در ژانرهای مختلف از جمله ترسناک، معمایی، کمدی، عاشقانه و … می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید