معرفی برندگان فوری 2022 / «میچل علیه ماشین ها» بهترین انیمیشن سال


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815127

سونی با اعلام برندگان جوایز Instant Awards 2022 توانست عنوان بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند و دیزنی را شکست دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، نتفلیکس برنده بزرگ 40 جایزه Instant Awards بود که شنبه شب برگزار شد و 20 جایزه از 31 جایزه اصلی رقابت را در یک رویداد مجازی از آن خود کرد.

«میچل علیه ماشین ها» به عنوان بهترین انیمیشن شناخته شد و با 8 پیروزی در صدر رده بندی فیلم قرار گرفت. در بخش تلویزیون، آرکین با 9 جایزه، از جمله جایزه بهترین برنامه تلویزیونی، در صدر فهرست عمومی قرار گرفت.

انیمیشن نئون مستند «فرار» ساخته جوناس پور راسموسن نیز برنده بهترین فیلم مستقل شد.

«تصاویر در برابر ماشین‌ها» ساخته سونی پیکچرز انیمیشن علاوه بر جایزه اصلی در رشته‌های نویسندگی، جلوه‌های ویژه، طراحی شخصیت، طراحی صحنه، صداپیشگی و تدوین نیز برنده شد. برنده شدن در بزرگترین جشنواره انیمیشن جهان می تواند شانس بیشتری را برای بردن جایزه اسکار به فیلم بدهد و رأی گیری نهایی از روز پنجشنبه آغاز می شود.

از دیگر دستاوردهای انیمیشن «آرکین» محصول رایت گیمز، سازنده بازی محبوب «لیگ افسانه ها» نیز در زمینه کارگردانی، جلوه های ویژه، انیمیشن شخصیت، طراحی شخصیت، طراحی صحنه، استوری بورد، صداپیشگی و نویسندگی بود. .

از دیگر پروژه های برنده جوایز می توان به Charm یا Encanto و Maya and the Three اشاره کرد. اولی جوایزی را در زمینه انیمیشن شخصیت ها، داستان سرایی و موسیقی کسب کرد و دومی، انیمیشنی از خورخه گوتیرز، به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی برای کودکان شناخته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید