جوایز Spirit 2022 برندگان خود را شناخت / «دختر گمشده» بهترین شد


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813612

جوایز Independent Spirit که بهترین فیلم های مستقل آمریکایی را انتخاب می کند، «دختر گمشده» را به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، 37 جایزه Independent Spirit ساعتی پیش برندگان خود را انتخاب کردند.

در حالی که «دختر گمشده» مگی جیلنهال بهترین کارگردان سال را برای اولین تجربه کارگردانی‌اش دریافت کرد و بهترین کارگردان سال و بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد، سیمون رکس از رد راکت و تیلور پیج از «زولا» بهترین بازیگر مرد و زن شدند. نقش اصلی

«گذر» و «زولا» (که برنده جایزه تدوین نیز شد) تنها فیلم‌هایی بودند که دو جایزه دریافت کردند و دسته تلویزیونی «سگ‌های انبار» یک کمدی درباره چهار نوجوان بومی است که در اوکلاهاما بزرگ می‌شوند. این تنها برنامه تلویزیونی بود که برنده دو جایزه از جمله بهترین سریال جدید شد.

«گذر» برنده جایزه بهترین فیلمبرداری و روث نگا برای بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

در بخش بهترین فیلم بین المللی، «ماشین من را بران» از ژاپن به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد و تروی کوتسور برای بازی در «کد» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد. «تابستان روح» نیز عنوان بهترین فیلم مستقل را از آن خود کرد.

مراسم اهدای جایزه، به افتخار سینمای مستقل، دو سال بعد دوباره به صورت فیزیکی برگزار شد. در شرایطی که سینمای هنری همچنان با چالش و پیکربندی مجدد مواجه است، هنرهای نمایشی هنوز مخاطبان قبلی خود را به دست نیاورده اند و فیلم های کوچک کم هزینه، کم هزینه و جوایز نیز همچنان مخاطبان را به سینما جذب می کنند. مشکلی وجود دارد.

یکی از مجریان به شوخی گفت: «نگران نباش، مردم فیلم های تو را نخواهند دید. احتمالا برای ششمین بار به دیدن مرد عنکبوتی هشتم خواهند رفت.

با این حال، فیلم‌های مستقل به سرویس‌های استریم راه یافتند و «دختر گمشده» و «گذر» در نتفلیکس نمایش داده شدند.

جایزه Sprite همیشه شنبه قبل از اسکار اهدا می شد، اما امسال خیلی قبل از اسکار اهدا شد تا تاثیر بیشتری بر نامزدهای نهایی اسکار داشته باشد. با این حال، همپوشانی کمی بین برندگان Sprite و نامزدهای اسکار امسال وجود دارد و بعید است جوایز بر انتخاب اسکار تأثیر بگذارد.

نامزدهای امسال عبارتند از «قدرت سگ»، «بلفاست» و «پیتزا مشروب» که با بودجه بیش از 22.5 میلیون دلاری نامزدهای اسکار متعددی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید