برندگان هشتادمین دوره جوایز گلدن گلوب معرفی شدند.

ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921965

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برندگان هشتادمین دوره جوایز گلدن گلوب را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برندگان هشتادمین دوره جوایز گلدن گلوب را اعلام کرد.

آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس و کوئنتین تارانتینو برندگان را در مراسمی در 10 ژانویه معرفی خواهند کرد.

نسی نش-بتس، آنا گاسیتر، بیلی پورتر، کلمن دومینگو، ناتاشا لیون، مایکلا جی رودریگز، نیکل بایر و تریسی مورگان دیگر چهره های رویداد امسال خواهند بود.

از دیگر چهره‌هایی که انتظار می‌رود در مراسم امسال حضور داشته باشند، می‌توان به آستین باتلر بازیگر «الویس»، بازیگران «افسانه‌باز» از جمله استیون اسپیلبرگ، میشل ویلیامز و تونی کوشنر و احتمالاً دنیل کریگ برای «پیاز شیشه‌ای: رمز و راز چاقو» اشاره کرد.

پارک چان ووک، کارگردان فیلم “تصمیم به ترک” نامزد بهترین زبان خارجی و ستاره های “No News on the Western Front” فلیکس کامرر و دانیل برول نیز در این فهرست حضور دارند.

نامزدهای تلویزیونی برای حضور در مراسم امسال عبارتند از: کوین کاستنر برای «یلواستون»، شریل لی رالف برای «ابوت ابتدایی»، جولیا گارنر با ۲ نامزدی برای «آزارک» و «اختراع آنا» و الیزابت دبیکی برای «تاج». جین اسمارت. و هانا اینبندر، بازیگران Hex، جینا اورتگا، بازیگر چهارشنبه، کالی کوکو، بازیگر خدمه پرواز، جسیکا چستین، بازیگر جورجی و تامی، اندرو گارفیلد، بازیگر زیر پرچم در آسمان و جرمی آلن وایت، «او» نیز احتمالاً هستند. برای شرکت در این مراسم

پس از نزدیک به 2 سال واکنش و انتقاد نسبت به عدم تنوع انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و شکایت از شیوه های تجاری غیراخلاقی آن، گلدن گلوب اکنون در تلاش است تا دوباره خود را به عنوان یکی از داغ ترین مراسم اهدای جوایز هالیوود معرفی کند. هنوز هم می تواند در رای گیری اسکار و انجمن بازیگران سینما تاثیر بگذارد.

برندان فریزر بازیگر کیت تنها نامزدی است که به دلیل تجربه قبلی خود در این انجمن رسماً اعلام کرده است که در آن شرکت نخواهد کرد. ممکن است افراد دیگری در این مراسم شرکت نکنند که نه به دلیل مخالفت با گلدن گلوب، بلکه به دلایل دیگری است. به عنوان مثال، هیو جکمن، بازیگر «پسر» به دلیل حضور در نیویورک نمی تواند در این مراسم شرکت کند، زیرا او در برادوی در نمایش «مرد موسیقی» اجرا می کند. جان لیثگو، نامزد پیرمرد نیز در اروپا فیلمبرداری می کند، در حالی که دیگو لونا، نامزد فیلم اندور، تهیه کننده فصل دوم جنگ ستارگان است.

گلدن گلوب نیز دوشنبه اعلام کرد که کلوئی فلاور خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده با آهنگ جدیدی به نام «ساعت طلایی» در این برنامه حضور دارد.

گلدن گلوب امسال یک پخش تلویزیونی سه ساعته از شبکه NBC و Peacock از بورلی هیلتون خواهد بود که توسط برنده جایزه امی جرود کارمایکل میزبانی می شود.

در این مراسم چهارمین جایزه کارول برنت به رایان مورفی و سیسیل بی به ادی مورفی اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید