هیچ فرد مشهوری در مراسم جوایز گلدن گلوب شرکت نخواهد کرد

ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798328

گلدن گلوب 2022 نتوانست افراد مشهور را به مراسم اهدای جوایز امسال بیاورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب 2022 که در 9 ژانویه برگزار می شود، بدون حضور افراد مشهور برگزار می شود.

کپی ایمیلی که گلدن گلوب به چندین آژانس تبلیغاتی مشهور ارسال کرده است نشان می دهد که آنها در تلاشند تا ببینند کدام افراد مشهور امسال حضور خواهند داشت و منابع داخلی می گویند که هیچ چهره ای در رویداد انجمن مطبوعات خارجی هالیوود امسال حضور ندارد. این نبود.

گلدن گلوب تاکید می کند که با یک برنامه کوچک در 9 ژانویه، بهترین اجراهای تلویزیونی و سینمایی در سال 2021 را اهدا می کند و در عین حال از سازندگان از سراسر صنعت و همچنین حمایت مالی و سرمایه گذاری روی ایده های خلاقانه برای آینده صنعت، تقدیر می کند.

هنوز جزئیاتی در مورد نحوه معرفی برندگان امسال یا مکان معرفی گلدن گلوب اعلام نشده است. در ایمیل رویداد آمده بود که رویداد با تعداد محدودی مهمان برگزار می‌شود و پروتکل‌های سختگیرانه کووید شامل واکسیناسیون کامل و آزمایش PCR منفی است.

امسال، هلن هوپ، رئیس سازمان، و خواننده اسنوپ داگ، نامزدهای جوایز را در یک پخش زنده در یوتیوب در 13 دسامبر اعلام کردند.

با این حال، انبوسی که هر سال این برنامه را پخش می کرد، به دلیل عدم تنوع در بین اعضای انجمن و اعمال غیراخلاقی مالی که آن را اجرا می کرد، برنامه را لغو کرد. از آن زمان به بعد، گلدن گلوب با اضافه کردن 21 عضو جدید تلاش کرد تا ثابت کند که سعی دارد تنوع اعضا را در نظر بگیرد و مقررات جدیدی را در زمینه مسائل مالی و دریافت هدایا اتخاذ کرده است، اما به نظر می رسد هیچ یک از آنها در این صنعت حضور ندارند. . سرگرمی کافی نیست

گلدن گلوب هنوز درباره امتناع افراد مشهور از حضور در مراسم امسال اظهار نظری نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید