گلدن گلوب هم در مقابل هنر مریل استریپ تسلیم شد

مریل استریپ شب گذشته بار دیگر نامزد دریافت این جوایز شد و برای بازی در نقش مکمل در سریال «فقط قتل در ساختمان» در بخش گلدن گلوب تلویزیون نامزد شد.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش هالیوود ریپورتر، مریل استریپ او برای بازی در فیلم Hulu's Only Murders Inside the Building نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و مجموع او را به 33 رساند.

در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن، استریپ با الیزابت دبیکی برای تاج، ابی الیوت برای خرس، کریستینا ریچی برای جلیقه زرد، جی.جی. اسمیت کامرون برای Legacy و هانا وادینگهام برای Ted Lasso نامزد شدند.

استریپ در این سریال نقش لورتا دورکین را بازی می کند که بازیگر نمایش های موزیکال است و با همکاری لیور پاتنام (مارتین شورت) موفق می شود قاتلان فصل سوم این سریال را پیدا کند. جان هافمن، خالق این سریال ابراز امیدواری کرد که این بازیگر شاخص برای فصل چهارم سریال بازگردد.

پس از این سریال، استریپ با قسمت دوم سریال Extraction که در آن در کنار سینا میلر بازی کرد، روی صفحه نمایش کوچک دیده شد.

این بازیگر برنده شد اسکار و امی های قبلی برای The Iron Lady، The French Leuten's Wife، Angels in America، Adaptation، Julie and Julia، The Devil Wears Prada، Sophie's Choice و Kramer vs Kramer او برنده گلدن گلوب شد.

استریپ همچنین جایزه معتبر Cecil B. DeMille Golden Globe را برای یک عمر دستاورد در سال 2017 دریافت کرد. این جایزه به کسانی که سهم قابل توجهی در دنیای سرگرمی داشته اند قدردانی می کند. او در سخنرانی پذیرش خود درباره مهاجرت صحبت کرد و به دونالد ترامپ اعتراض کرد. در آن هنگام روی صحنه گفت: هالیوود این برای خارجی‌ها پیش می‌آید و اگر همه ما را بیرون بیندازید، چیزی جز فوتبال و ورزش‌های رزمی که هنر نیستند برای تماشا کردن وجود نخواهد داشت.

Only Murders Inside the Building یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی است که توسط استیو مارتین و جان هافمن ساخته شده و استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، ارین دومینگوئز و امی رایان در آن بازی کرده‌اند. تاکنون 3 فصل از این سریال پخش شده است که فصل اول آن در تابستان 2021 از شبکه Hulu پخش می شود.فصل چهارم سریال در سال 2024 ساخته می شود.



آیا این خبر مفید بود؟