گلدن گلوب میزبان 200 منتقد خارجی است


ساعت: 09:58
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882203

گلدن گلوب از 200 منتقد خارجی که اعضای FIP هستند دعوت کرد تا رای دهند و انتخاب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دراپ، گلدن گلوب در جدیدترین تلاش خود برای تنوع بخشیدن به گزینش ها و گسترش تعداد افرادی که به انتخاب ها رأی می دهند، از اعضای فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم دعوت کرده است تا به عنوان رأی دهندگان غیرعضو در چرخه 2023 عمل کنند.

افزایش 200 رأی دهنده، تعداد کل رأی دهندگان گلدن گلوب را تقریباً سه برابر خواهد کرد. در حال حاضر 101 عضو فعال و 3 عضو بازنشسته در این مجموعه وجود دارد.

سخنگوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود گفت هیچ محدودیتی برای تعداد داوران این سریال وجود ندارد.

یکی از اعضای فیس بوک گفت که او یک ایمیل دعوت نامه از گلدن گلوب دریافت کرده است.

کلاوس ادر، دبیر کل FIPRES نیز از این اقدام حمایت کرد و گفت که تنوع بخشیدن به رای دهندگان جهان به معنای غنی سازی فرهنگی است.

برای اضافه شدن به عنوان داور برای گلدن گلوب، اعضای FIPRESHI باید در خارج از ایالات متحده مستقر باشند و نظرات خود را برای نشریات بین المللی بنویسند. درخواست های انتخاباتی هر سال بررسی می شود و فردی که سال قبل عضو آن بوده است می تواند مجدداً انتخاب شود.

FIPRSH فدراسیونی از انجمن های ملی منتقدان فیلم از 49 کشور مختلف است که در برخی کشورها ممکن است صدها عضو داشته باشد. برای کشورهایی که انجمن بررسی ملی ندارند، فیپرشی 79 عضو از 35 کشور را به عنوان عضو پذیرفته است.

اعضای FIP تا 20 جولای فرصت دارند برای رای دادن به گلدن گلوب درخواست دهند. نامزدها توسط هیئتی متشکل از 5 روزنامه نگار که برنده گلدن گلوب نشده اند و 4 عضو فعلی گلدن گلوب بررسی می شوند.

سال گذشته برای بهبود تنوع اعضای خود، گلدن گلوب پذیرای 21 عضو جدید بود که 6 نفر از آنها سیاه پوست بودند.

پس از گزارش لس آنجلس تایمز در مورد محدودیت ها و وضعیت تقریباً تمام سفید گلدن گلوب، انجمن مشروعیت خود را از دست داد و پخش تلویزیونی آنها در سال گذشته لغو شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید