بهترین تکواندوکاران سال 2022 معرفی شدند/ پانیپک و آلسیو بهترین بازیکنان سال


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917186

در پایان مرحله نهایی مسابقات جایزه بزرگ ریاض، فدراسیون جهانی تکواندو طی مراسمی بهترین های سال را در بخش های مختلف معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم انتخاب برترین های تکواندو جهان با نام «گالا» با حضور دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد و طی آن جایزه اهدا شد. به MNA برزیل به لطف توسعه بخش پارا و عملکرد خوب در المپیک توکیو. 2020 جایزه گرفت. جایزه روحیه جنگندگی به اوکراین رسید، جایی که “ویکا مارچوک” قهرمان آن کشور، افتخارات بزرگی را در بخش پاراکواندو کسب کرد. جایزه بهترین قاره فعال در رشته تکواندو به قاره آمریکا (شمال و جنوب) به دلیل میزبانی از مسابقات مهمی مانند مسابقات جهانی مکزیک-گوادالاخارا 2022 تعلق گرفت.

دانیلا پائولو سوزا، قهرمان واجد شرایط مکزیک، برنده جایزه بهترین مهاجم سال مسابقات جهانی در مکزیک شد و این عنوان را به دست آورد. “دراگان یوویچ” از صربستان بهترین مربی سال شد. این عنوان در بخش بخار به «بوبور کوزیو» از ازبکستان رسید.

«سو کیونگ پارک» از کره جنوبی در زنان و «انور جالاسی» از تونس در مردان بهترین داوران سال شدند. جلاسی پیش از این به این عنوان دست یافته بود و در مسابقات جام فجر، جام رئیس جمهور و جام باشگاه های آسیا به میزبانی تهران نمایش های خوبی داشت.

“مریم بتول” ورزشکار معروف پاراکوندو ترکیه عنوان بهترین ورزشکار سال را از آن خود کرد. «محمود بوتسکه» باز هم از ترکیه در رده مردان این عنوان را کسب کرد.

“پانیپک ونگ پتاناکیت” از تایلند در بخش بانوان و “سیمون آلسیو” از ایتالیا در بخش مردان توانستند عنوان بهترین تکواندوکاران سال 2022 را به خود اختصاص دهند که هر دو از سرشناس ترین قهرمانان تکواندوی جهان به شمار می روند. .

مراسم بعدی “جایزه گالا” در سال 2023 در منچستر انگلیس برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید