بهترین سریال 2022/6 بهترین اثر سال

ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792495

سال 2022 در راه است و طرفداران دنیای فیلم و سریال منتظر دیدن برنامه های مورد علاقه خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سال 2022 در راه است و طرفداران دنیای فیلم و سریال منتظر دیدن برنامه های مورد علاقه خود هستند در این قسمت کمی در مورد سریال هایی که در سال 2022 انتظار می رود صحبت خواهیم کرد:

1- سریال ارباب حلقه ها 2022

سریال ارباب حلقه ها از Amazon Prime Video انتظار می رود. جان دی پین و پاتریک مک کی تهیه کنندگان و تهیه کنندگان سریال هستند. کارگردانی دو قسمت اول بر عهده JA Bayona خواهد بود. این فیلم برای دسامبر 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاخیر در تولید و تدوین برنامه ریزی شده است، تاریخ اکران به تعویق افتاده و قرار است در تاریخ 2 سپتامبر 2022 (11 سپتامبر 1401) اکران شود. گفته می شود در سریال ارباب حلقه ها، داستان Loops آغاز خواهد شد. این سریال حداقل از پنج فصل تشکیل شده است که هر کدام دارای 8 تا 10 قسمت است و آمازون حدود 1 میلیارد دلار برای این پنج فصل هزینه خواهد کرد. شخصیت‌های غیرمعمول به چالش کشیده شدند، امید بارها آویزان شد و بزرگترین شرور که توسط قلم تالکین خلق شد، سعی کرد جهان را در تاریکی فرو ببرد. داستان سریال از زمانی شروع می شود که آرامش نسبی در کشور برقرار می شود. برای دیدن شخصیت هایی که برخی از آنها را به خاطر داستان های هابیت و ارباب حلقه ها می شناسید و برخی جدید هستند. همه قهرمانان باید با بازگشت شر و آمدن آن به سرزمین میانه روبرو شوند. همان چیزی که مدت ها از آن می ترسیدند. از تاریک ترین اعماق کوه های مه آلود گرفته تا جنگل های باشکوه سرزمین الف ها در منطقه لیندون، و از پادشاهی نفس گیر جزیره نومنور تا جایی که نقشه ها تمام می شوند. در سرتاسر دنیا دولت ها و افرادی را می بینید که کارشان میراثی است که تا مدت ها در یادها می ماند.

قبل از اینکه به جزئیات بیشتر بپردازیم، سایتی را به شما معرفی می کنم که می توانید از آن دیدن کنید یا دانلود سریال به جدیدهای 2022 و سالهای قبل توجه کنید و با لذت آنها را تماشا کنید. هیوا مووی یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و تلویزیون در ایران است.

image ca996596afe2a41dcc8ec96191834a4105aa88c7 خبر خاکستری

2- سریال Dragon House 2022

سریال موردانتظار سال 2022 که توسط طرفداران بازی تاج و تخت در حال پیگیری است. سریالی درباره خانواده تارگرین را نشان می دهد که قرن ها قبل از نبرد دنریس تارگرین برای تخت آهنین در وستروس در عصر آهن حکومت می کردند. این میگل ساپوچنیک است. سریال خانه اژدها (یا خانواده اژدها) نیز بر اساس رمان آتش و خون نوشته جرج آر آر آر. نوشته جورج آر آر مارتین ساخته شده است. فیلمبرداری فصل اول در آوریل 2021 آغاز می شود و فیلمبرداری اولیه آن در بریتانیا انجام می شود. در هفته آخر آوریل 2021 فیلمبرداری در کورنوال انگلستان آغاز شد و طبق اعلام وب سایت لیست تولید، فیلمبرداری در اسپانیا و کالیفرنیا ادامه خواهد داشت.

3- سری Obi-Wan Kenobi 2022

سریال بعدی قرار است توسط دیزنی + پخش شود و قهرمانی از جنگ ستارگان به همین نام است. داستان این سریال ده سال پس از وقایع Revenge of the Sith در سال 2005 می گذرد، این سریال به نویسندگی جوبی هارولد و کارگردانی دبورا چاو ساخته شده است. قرار بود تولید در جولای 2020 آغاز شود، اما سریال در ژانویه 2020 متوقف شد زیرا لوکاس فیلم از فیلمنامه سریال راضی نبود. هارولد برای بازنویسی سریال در آوریل 2020 استخدام شد و بازیگران دیگر در مارس 2021 معرفی شدند. فیلمبرداری در می 2021 در لس آنجلس با استفاده از فناوری StageCraft Video Wall آغاز شد و در سپتامبر به پایان رسید. در این سریال هیدن کریستنسون، جوئل ادگرتون و مایا ارسکین به ایفای نقش پرداخته اند.

image 97f96d6d3c07ed9c2f3c275a59023d8c8351d4d3 خبر خاکستری

4- Avatar Series: The Last Airbender Avatar: The Last Airbender 2022

سریالی انیمیشنی در ژانر فانتزی، اکشن، ماجراجویی که قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه محبوب نتفلیکس پخش شود. شبکه نیکلودئون با ایجاد استودیوهای آواتار و تولید محتوای اصلی، دنیای انیمیشن را با سریال و فیلم گسترش خواهد داد. مایکل دانته دی مارتینو، برایان کونیکو، آلبرت کیم و بازیگران و صداپیشگان او دانیل دائه کیم، دالاس لیو، کن لیونگ، پل سون هیونگ لی، ایان اوسلی، گوردون کورمیر هستند. این مجموعه انیمیشنی بر روی ماجراهای آنگ و دوستانش تمرکز دارد که برای نجات دنیا می جنگند.

سری 5-Andor 2022

سری بعدی که مدتها در انتظار آن بودیم که از دیزنی + پخش خواهد شد، پیش درآمدی بر فیلم “جنگ ستارگان” Rogue One محصول 2016 است که کاسیان آندور را پنج سال قبل از مدیرعاملی فیلم دنبال می کند. عنوان Cassian Andor را تولید و تکرار کرد. استالان اسکارسگاسارد، آدریا آرجونا، فیونا شاو، دنیس گوف، کایل سولر و ژنیو اوریلی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری در اواخر نوامبر 2020 آغاز شد و گیلروی به دلیل همه گیر شدن کووید-19 نتوانست طبق برنامه کارگردانی کند. فیلمبرداری در استودیو Pinewood در لندن، انگلستان انجام شد و در سپتامبر 2021 به پایان رسید. طبق گفته سازندگان و شبکه دیزنی پلاس، قرار است تا پایان سال 2022 پخش شود و فصل اول آن شامل 12 قسمت خواهد بود.

6- سریال Moon Knight 2022

این مجموعه شش قسمتی در سال 2019 توسط کوین فاگی در کنفرانس D23 ارائه شد و جرمی اسلیتر به عنوان فیلمنامه نویس اصلی سریال انتخاب شد، نویسنده ای که قبلا در فیلم های Umbrella Academy، The Exorcist، Fantastic Four و Death Note شرکت کرده بود. قهرمان کمیک شوالیه ماه مارک اسپکتور است. این کمیک به دلیل داستان های تاریک بزرگسالانه اش در بین طرفداران نسخه کلاسیک مارول محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند. جالب است بدانید که نمونه دیگری از این تاریکی و پختگی در شخصیت بلید گنجانده شده است، اینکه شروع مجدد اقتباس سینمایی بلید در سال 2022 با بازی ماهرشالا علی در نقش وسلی اسنایپس منتشر خواهد شد.

برای دریافت فیلم و سریال های جهانی می توانید به سایت هیوا مووی به آدرس https://hivamovie.com مراجعه کنید و فیلم و سریال دوبله فارسی را دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید. در زیر این پست می توانید نظر خود را در مورد این سایت ارسال کنید و سایت های مشابه را ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید