بازیگران سریال «بریکینگ بد» در یک سریال دوباره به هم می‌رسند


ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821011

دو بازیگر سرشناس سریال «برکینگ بد» با ایفای نقش در سریال «بهتر به سال زنگ بزن» بازخواهند گشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ددلاین، رسماً اعلام شده است که برایان کرانستون و آرون پل بازیگر نقش شخصیت های والتر وایت و جسی پینکمن در سریال پرطرفدار «برکینگ بد» بار دیگر در «Better Call the Year» با هم ملاقات خواهند کرد.

پیتر گولد، خالق سریال و شبکه IMS، هر دو خبر را تایید کرد. وی با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی خود با عکس هایی از دو بازیگر فصل پایانی سریال «بهتره سال را صدا بزنی» نوشت: آنها برگشتند.

این دو بازیگر در پنج فصل سریال درام «بریکینگ بد» و فیلم نتفلیکس «ال کامینو» در سال 2019 با هم ظاهر شدند. والتر وایت، معلم شیمی مدرسه، به سرطان مبتلا شد و تصمیم گرفت پول دربیاورد و چیزی برای خود گذاشت. خانواده قبل از مرگش

فصل ششم و پایانی «بهتر است سال را صدا بزنی» که داستان آن قبل از «برکینگ بد» می گذرد به دو قسمت تقسیم می شود. قسمت اول از 18 آوریل شروع می شود و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد. از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.

باب اودنکرک که نقش یک وکیل جنایی به نام سال گودمن را بازی می‌کند، می‌گوید: «اگرچه می‌دانم در پایان سریال چه اتفاقی می‌افتد، فکر نمی‌کنم آن را کاملاً درک کنم. فکر می کنم باید با بقیه تماشاش کنم و بالاخره حسش می کنم.

او قبلاً در سریال تلویزیونی Breaking Bad نقش همان وکیل جنایی را بازی کرد و در آنجا به والتر وایت کمک کرد. داستان این سریال مربوط به سال 2002 است و به زندگی این وکیل و 6 سال قبل از آشنایی با “والتر وایت” در بریکینگ بد می پردازد. البته قسمت هایی از آینده نیز نشان داده می شود (ماجراهایی که پس از پایان رابطه اش با والتر وایت در بریکینگن برای او اتفاق افتاد).

گولد گفت: “من فکر می کنم شبیه مکعب روبیک است.” این فوق العاده چالش برانگیز و ترسناک است، اما ابتدای سریال هم همینطور بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید