امید روحانی و ارسلان قاسمی بازیگران جدید سریال نوروزی


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813411

امید روحانی و ارسلان قاسمی به جمع بازیگران «دردهای شیرین» اضافه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید روحانی و ارسلان قاسمی جدیدترین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال درد شیرین نوروزی به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی پیوستند.

تصویربرداری این سریال هم اکنون در نقاط مختلف پایتخت در حال انجام است و همزمان با تولید مراحل فنی آن پیگیری می شود.

دردهای شیرین سریالی خانوادگی با موقعیت های شیرین است و شعر آن را مهدی طاهر و یاسین پورعزیزی سروده اند. نویسنده فیلم «ونطافه» مهدی طاهر است.

کریم هودیانی به عنوان مشاور فیلمنامه در این پروژه حضور دارد. محمد نداف نیز فیلمنامه این سریال را بازنویسی کرده است. نگارش سریال نیمکت به کارگردانی محمد رحمانیان از جمله کارهای این نویسنده تلویزیونی است.
پوریا پورسرح و مریم مومن در داستان «دردهای شیرین» نقش این زوج را بازی می کنند و افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی و سمیرا حسینی به همراه رضا توکلی، رسول توکلی، شاهین تسلیمی و مرتضی کاظمی دیگر نقش های اصلی را بازی می کنند. فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی، پرهام دلدار و سهیل قاصدی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

محمدرضا بحری، نازنین هوشنود، نیما اسحاکیان و محمد اساکیان نیز از هنرمندان بومی استان های یزد و اصفهان هستند که در این پروژه به ایفای نقش می پردازند.
این مجموعه تلویزیونی برای پخش نوروز 1401 در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید