اختلاف ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه / عکس

اختلاف ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه / عکس

این اولین بار نیست که شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود. البته احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود. اما اکنون دوباره برخی رسانه های داخلی و برخی کاربران مدعی ازدواج این دو بازیگر سینما و تلویزیون هستند که بررسی های ما نشان می دهد این خبر صحت ندارد.

البته این شایعه آنقدر تکرار می شود که ارسلان قاسمی و ترلان پروانه نیز علاقه ای به واکنش به آن ندارند. بنابراین اگر به صفحه شخصی این دو بازیگر در اینستاگرام سر بزنید، احتمالاً متوجه شده اید که نه خبری از ازدواج است و نه رد آن.

اما به نظر می‌رسد برخی رسانه‌ها برای جلب توجه افکار عمومی چنین شایعه‌ای ایجاد کرده و جزییات کذب را مطرح کرده‌اند.

ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه; شایعه ای برای 9 سال!
اولین باری که شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه جنجال به پا کرد، هشت سال پیش بود. شایعه ای که حتی باعث شد خانواده پروانه در مقابل ناشرانش بایستند.

در همین رابطه پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه گفت که این خبر من را نگران کرده و واقعا نمی دانم با این موضوع چه کنم. ترلان 16 سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدفشان از انتشار این خبر جعلی چیست.

البته این شایعه در سال 92 نیز منتشر شد و خانواده ترلان پروانه را مجبور به تکذیب این موضوع در حاشیه جشنواره فجر کرد.

بیوگرافی ارسلان قاسمی
ارسلان قاسمی متولد 10 خرداد 1374 در تهران است. وی تاکنون علاوه بر چندین فیلم، در سریال یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چش باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده است.

قاسمی اولین بار در هفت سالگی در نقش بیژن در مجموعه تلویزیونی چشم بد در کودکی بازی کرد. او در فیلم «جعبه موسیقی» نقش اصلی را بازی کرد.

از آثار او می توان به ماشین، اسید، جبهه سفید 3، رسوایی، ماشین، مرده خوار، کلانتری غیرانتفاعی و جعبه موسیقی اشاره کرد.

بیوگرافی ترلان پروانه
ترلان پروانه متولد 27 تیر 1377 در شیراز است و فعالیت حرفه ای خود را از سال 1378 آغاز کرد و در سال 1389 برای بازی در فیلم گوزن از جبهه سفید برنده جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی کودک و نوجوان شد. سینما

ترلان پروانه سابقه بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «مردن در شهریور»، «شفت شب»، «گشت 2»، «فراری»، «رقص روی شیشه»، «جاده قدیم»، «امشو» را در کارنامه دارد. “، “تا عابد” و “سیاوش” در کارنامه هنری خود.

دیدگاهتان را بنویسید