تعدادی تیزر لحظه ای برای سریال/سریال های نوروزی منتشر شد


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815420

امسال اکثر سریال های نوروزی در فضایی طنز و کمدی تولید شده اند تا در این شرایط سخت اقتصادی لحظاتی دلنشین و البته کوتاه را برای هموطنان رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امسال اکثر سریال های نوروزی در فضایی طنز و کمدی تولید شده اند تا در این شرایط سخت اقتصادی لحظاتی دلنشین برای هموطنانمان رقم بزنند، هرچند کوتاه.

پیمان جمشیدی در نقش فریبرز باغبیشه در سریال زیرزمینی دو فصل اخیر این سریال در کنار دیگر بازیگران این سریال جایگاه ویژه ای در دل مردم باز کرد و طبق آمار هر دو فصل این سریال کمدی به یکی از سریال های کمدی تبدیل شده است. پربیننده ترین سریال های تلویزیونی ; حالا فصل سوم «زیر زمین» با ادامه ماجراهای گنج یابی فریبرز آماده پخش نوروزی است تا این بار جلیل سامان کارگردان این سریال صفحه جدیدی را برای بینندگان و مخاطبان تلویزیون ارائه کند.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری علاقا، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی با حضور هومن برغونوردز و هنرمند هومن برغنورد تشکیل شد.

در آستانه پخش این سریال از تیزر آن رونمایی شد و مخاطبان از یکشنبه 29 اسفند هر شب از ساعت 22:15 شاهد ادامه ماجراهای فریبرز باغ بیشه در فصل سوم «زیرخاکی» بودند. پخش شده در وان تی وی ..


خبر خاکستری

علی غفاری به همراه سعید سعدی که به عنوان کارگردان و تهیه کننده سریال پرمخاطب «بچه مهندس» را در سه فصل تولید کرده بود، هم اکنون سریال طنز «خداداد» را آماده نوروز از شبکه دو روی آنتن برده است.

در خلاصه داستان این سریال نوروزی آمده است: می گویند گره ای که با دست باز شود را نباید با دندان باز کرد اما خداداد چاره ای جز این ندارد و به شدت روی این موضوع تکیه می کند.!!

در این مجموعه طنز رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوساری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهزاد جعفری، جواد زیتونی، فریداب و سیاوش طهمورث، بازیگران: امیرحسین غفاری، کوثر حیدری بازیگران.


خبر خاکستری

خیرالله تقیانی پور که با سریال «نجلا» توانست نظر مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کند، در ادامه این ماجرا و هم اکنون برای نوروز و رمضان سال جدید قرار است فصل دوم این سریال پرمخاطب روی آنتن شبکه سه شود. سیما

شاید حضور محیا دهقانی در نقش نجلا به جای سارا رسول زاده از نکات برجسته این سریال باشد که تهیه کننده دلیل این تغییر را حضور رسول زاده در سریال «بامداد خمار» عنوان کرد. البته این اتفاق کمتر می افتد و معمولا سریال های پرمخاطب ریسک بزرگی نمی کنند.

حسام منظور، محیا دهگانی، ملیکا شریفی نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاکانی، مرتضی شاهکرم، هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگرانی هستند که در فصل جدید به ایفای نقش می پردازند..

تیزر فصل دوم سریال «نجلا» برای پخش در ایام نوروز و رمضان از شبکه سوم سیما آماده شده است.


خبر خاکستری

مجموعه طنز «عالیجناب» سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به عنوان گزینه ای برای نوروز شبکه نسیم ارائه شد.

این سریال داستان جوانی تحصیل کرده و جویای کار است که در معرض انتخاب ها و آزمایش های سختی قرار می گیرد و در معرض شرایط اجتماعی خاصی قرار می گیرد.

آقای.

گفتنی است این مجموعه طنز در 13 قسمت در ایام نوروز 1401 هر شب ساعت 23 با بازی امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌ها، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بناهاه به همراه ای. حضور بیتا سحرخیز و آذرحمندی منوچهر پخش می شود.


605880fa 43fe 48ee 930f 2f62a0473bfa خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید