لحظه به لحظه به شکست رژیم صهیونیستی نزدیک می شویم

ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792095

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین گفت: لحظه به لحظه به شکست رژیم صهیونیستی نزدیک می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین، از شکست حتمی رژیم صهیونیستی گفت.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین در این باره گفت: مقاومت بارها توطئه صهیونیست ها برای رفع مسئله فلسطین را خنثی کرده است. لحظه به لحظه به شکست رژیم صهیونیستی نزدیک می شویم.

این مقام فلسطینی در ادامه تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست با وجود برتری نظامی و مادی نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند. آنها هنوز موفق به ایجاد ثبات در منطقه نشده اند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین یادآور شد: درگیری های داخلی در فلسطین یکی از چالش ها و مشکلات پیش روی جنبش مقاومت اسلامی حماس است. ما برای آشتی ملی تلاش می کنیم.

مشعل اخیرا در سخنانی گفت: توافق برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مغایر با مواضع متحد اعراب در قبال مسئله فلسطین است. هرگونه عادی سازی روابط و صلح با دشمن صهیونیستی به هر بهانه ای اشتباه بزرگ و خنجر پشت ملت فلسطین است.

وی افزود: کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند و با این رژیم سازش کرده اند، هیچ نتیجه ای از این توافقات به دست نیاورده اند، برعکس، کشور صهیونیستی برخلاف این توافقات عمل کرده است. “

مشعل افزود: ما به ملت های منطقه و جهان به ویژه ملت های اسلامی و عرب با توجه به جایگاه والای بیت المقدس و فلسطین در دل آنها اعتماد داریم. بازگشت میز مذاکره با دشمن برای احیای حقوق ملت فلسطین بیشتر سراب است.

این مقام فلسطینی گفت که مذاکرات صلح نتیجه ای جز شکست نداشته و تشکیلات خودگردان فلسطین هیچ دستاوردی نداشته است. ما از کل فلسطینیان می خواهیم که علیه اشغالگران صهیونیست متحد شوند تا آنها را از این سرزمین بیرون کنند.

رئیس حماس در خارج از فلسطین گفت: همه ابزارها و تصمیمات مردم فلسطین برای بازپس گیری حقوق محروم خود از جمله مقاومت مردمی و مقاومت مسلحانه مشروع است. وی افزود: حمایت اشغالگران از مردم فلسطین خیانت به فلسطین و ملت است. ملت فلسطین صد سال مقاومت کرده و در نهایت پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید