استفاده رژیم صهیونیستی از رسانه‌ها برای تطهیر خود/ با این جنایات علیه فلسطین ملت‌های آزاده به‌هم نزدیک‌تر می‌شوند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری موج؛

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اسرائیل با استفاده از رسانه‌های مختلف سعی در تطهیر خود در جنایت علیه مردم غزه دارد، گفت: رژیم صهیونیستی با این جنایات ملت‌های آزاده و جهان اسلامی را به هم نزدیک‌تر و متحد می‌کند.


سیداحمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره نقش رسانه در وارونه جلوه دادن جنایات رژیم صهیونیستی ، گفت: یکی از ابزارهایی که رژیم اسرائیل و آمریکا و هم‌پیاله‌گان آنها برای مشروعیت‌بخشی به جنایات رژیم صهیونیستی از آن بهره برده‌اند، استفاده از ابزار رسانه برای وارونه جلوه‌دادن این جنایت و مظلومیت‌نمایی رژیم اسرائیل و انعکاس دروغین مظلومیت رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

وی افزود: واقعیت این است که رژیمی، ملتی را آواره کرد و خلاف همه پروتکل‌ها و حقوق و قوانین بین‌الملل و مصوبات شورای امنیت، به توسعه شهرک‌ها ادامه داد و با تجاوزات گسترده به خاک فلسطین و مردم غزه، کودکان بسیاری را قتل عام کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی وقتی در میدان مبارزه در برابر جبهه مقاومت کاری نمی‌تواند بکند و در آنجا ضربه سنگینی می خورد و بی‌حیثیت می‌شود، تلاش می‌کند با نسل‌کشی، کودک‌کشی و جنایات گسترده بر ضعف خود در میدان سرپوش بگذارد.

راستینه اضافه کرد: به نظر می‌رسد رژیم اسرائیل با این کارها ناخواسته به سمت اتحاد جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان حرکت می‌کند و این اقدامات او سبب محو شدنش از نقشه جهان خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نقش مهم رسانه در این زمینه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها تلاش می‌کنند برای رسیدن به اهداف خود با دروغ‌پردازی، بزرگ‌نمایی و پروپاگاندا، افکار دنیا را به سمت خود جهت دهند و امروز هم رسانه‌های مختلف تلاش دارند اسرائیل را در دنیا مظلوم جلوه داده و این جنایتکار بزرگ را تطهیر کنند.

این نماینده مجلس از رسانه‌های جبهه انقلاب، آزاد و مردمی از اقصی نقاط دنیا و ایران خواست، وارد میدان شده و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، مظلومیت کودکان فلسطینی و مظلومیت فلسطین و جنایات غیرقابل بخشش رژیم اسرائیل را به تصویر بکشند.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید