دشمنان داخلی در حال تطهیر فساد رژیم پهلوی هستند


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805383

آیت الله محسن حیدری گفت: برخی از دشمنان اسلام با سلطنت طلبان ارتباط دارند و برای ترویج چهره منقش و تطهیر شده رژیم پهلوی در بین جوانان، مفاسد و شرارت های این رژیم را پنهان می کنند و نکات مثبتی را ایجاد می کنند. به آنها نسبت می دهد؛ این خانواده غرق در انواع فساد بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت: چون می توانند تحت تاثیر تبلیغات مختلف قرار بگیرند.

وی افزود: برخی از دشمنان اسلام با سلطنت طلبان همراه هستند و برای ترویج چهره منقش و تطهیر شده رژیم پهلوی در بین جوانان، مفاسد و شرارت های این رژیم را پنهان می کنند و نکات مثبتی را ایجاد و نسبت می دهند. در انواع فسادها.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا رسانه ها سخنان افرادی را که این زمان را درک کرده اند همراه با اسناد موجود منتشر و منتشر کنند تا نسل های حاضر با گذشته ایران قبل از انقلاب اسلامی آشنا شوند. توسط رسانه های متخاصم و خارجی

آیت الله حیدری همچنین درباره دستاوردهای ایران پس از انقلاب اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب استقلال یعنی استقلال است. رژیم ایران در دوران پهلوی کاملاً به آمریکا وابسته بود. کتابی از محمدرضا پهلوی با عنوان «مأموریت به وطنم» به نام او منتشر شد که در بخشی از این کتاب به آن اشاره شده است; من افتخار می کنم که آمریکا ایران را پنجاه و یکمین کشور خود اعلام کرده است.

وی ادامه داد: وقتی رهبر کشوری به وابستگی به آمریکا افتخار می کند یعنی کشور در وابستگی و طمع فیها خالدون غوطه ور است. ملت ما به برکت انقلاب مستقل شد و ایران امروز تحت تأثیر هیچ قدرت شرقی و غربی در تصمیم گیری ها نیست. این نظام با کمک مردم خودش تصمیم می گیرد.

آیت الله حیدری افزود: استقلال کشور نعمت بزرگی است که جز در ایران دیده نمی شود، نه تنها در کشورهای اسلامی و همسایگان، بلکه در کشورهای اروپایی نیز دیده نمی شود و بردگان آمریکا هستند، مثلا در ماجرای برجام. از برجام خارج شد، این کشورها نیز عملا خنثی شدند، در حالی که ایران اسلامی محکم ایستاد و به هیچ کشوری باج نداد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید