دشمنان نظام خواهان تطهیر خانواده منحوس پهلوی هستند/ ناامید شدن جوانان راهبرد اصلی دشمنان است

ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804811

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: دشمنان نظام اسلامی در سال‌های اخیر با تکیه بر جادوهای رسانه‌ای و داستان‌های کذب قصد تطهیر خاندان منحوس پهلوی را دارند. آنها کمی پیشرفته هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا ظهر امروز مهدی کبیری پور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر؛ وی گفت: دهه فجر، دهه آگاهی از بعد سیاسی اسلام ناب محمدی در عصر جاهلیت و استعمار مدرن است.

وارث سپاه کوم گفت: دهه فجر; این دهه ای است که نظام سلطه با تحقق آن، رویای تسلط بی دلیل خود را بر غبار تاریکی بشریت به باد داده است. از این روست که دشمنی با انقلاب اسلامی و نابودی آن را تنها راه نجات دین ظالم و شرک خود می داند.

کبیری پور مهمترین راهبرد دشمنان در دهه 40 ناامید کردن ملت ایران بود. نسل جوان به ویژه آینده کشور و کارآمدی نظام اسلامی را می دانست.

وی افزود: در این راستا همه حامیان نظام به ویژه مسئولان و دولتمردان موظفند دستاوردهای انقلاب و امیدها را در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و … بیان کنند تا چراغ راه باشند. برای حرکت سریع جوانان به سوی پیشرفت و توسعه دین و جهان؛ و این امر با حضور آنان در میان مردم و گفتگوی حضوری با آنان میسر خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه قم گفت: در سال‌های اخیر دشمنان نظام اسلامی با تکیه بر جادوهای رسانه‌ای و داستان‌های جعلی قصد تطهیر خانواده منحوس پهلوی را دارند و به دلیل سواد رسانه‌ای ضعیف اکثر مردم، پیشرفت‌هایی داشته‌اند. “

وی در پایان تاکید کرد: در چنین شرایطی فرض بر این است که رسانه های داخلی با ورود مسئولانه به عرصه مقدس و رفیع جهاد، نه تنها چراغ های امید را در بین مردم و جوانان روشن نگه می دارند، بلکه منابع روشن و جدیدی را برای این امر فراهم می کنند. این انقلاب.» و الهی. انقلابی که حضرت خمینی (ره) فرمودند یکی از واجبات حفظ آن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید